To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

ESL Gaming - Nielsen: Επεκτείνουν την συνεργασία τους στις μετρήσεις esports

ESL Gaming - Nielsen: Επεκτείνουν την συνεργασία τους στις μετρήσεις esports
Η ESL Gaming και η Nielsen ανακοίνωσαν σήμερα την επέκταση της επιχειρηματικής τους σχέσης για άλλα τρία χρόνια.

Η νέα συμφωνία επεκτείνει την ήδη υπάρχουσα συνεργασία, η οποία ξεκίνησε το 2019 και θα συνεχίσει να προωθεί τα ερευνητικά standards για τα esports, παρέχοντας στους σημερινούς και μελλοντικούς συνεργάτες της ESL Gaming την σιγουριά που χρειάζονται ώστε να κάνουν το επόμενο ή το πρώτο τους βήμα στη βιομηχανία των esports.

Επιπλέον, η συμφωνία αυτή δίνει τη δυνατότητα στην ESL Gaming να προσφέρει σε συνεργάτες και διαφημιστές δυνατότητα αποτίμησης, με βάση την κορυφαία μεθοδολογία media Quality Index (QI) της Nielsen. Αυτό επιτρέπει την αξιόπιστη συγκριτική αξιολόγηση έναντι άλλων ηλεκτρονικών και παραδοσιακών αθλημάτων. 

Το πεδίο εφαρμογής της συνεργασίας έχει επεκταθεί για την παρακολούθηση περισσότερων εκδηλώσεων ανά έτος και περισσότερων εκπομπών ανά πλατφόρμα και κανάλι. Καλύπτοντας 17 εκδηλώσεις, συμπεριλαμβανομένων των ESL Pro Tour στο CS:GO, των ιδιοκτησιών Dota 2 της ESL Gaming, καθώς και ολόκληρο το οικοσύστημα esports για φορητές συσκευές της ESL Gaming, η συνεργασία αυτή εστιάζει σε τέσσερις βασικούς τομείς:

-Media & Sponsor Valuation: μέτρηση και παρακολούθηση της αξίας προβολής για τις μάρκες και τα media σε μεγάλες πλατφόρμες live streaming και γλώσσες μετάδοσης για την παροχή μιας «πλήρους εικόνας» για τη συνολική αξία της ενέργειας.

-Community & Fan Analytics: ανάλυση του esports κοινού με παροχή ποσοτικών και ποιοτικών πληροφοριών και αναλυτικών στοιχείων για τους καταναλωτές.

-Εφαρμογή standards για τη μέτρηση και τη συγκριτική αξιολόγηση της «ακροαματικότητας» των esports σε όλες τις σχετικές παγκόσμιες και τοπικές πλατφόρμες live streaming.

-Mobile gaming & esports: αποτίμηση της πρόσφατα ανακοινωθείσας σειράς Snapdragon Pro της ESL Gaming, συμπεριλαμβανομένης της αξιολόγησης της μετάδοσης προγραμμάτων και των ενσωματωμένων χορηγειών, απευθείας στα αντίστοιχα παιχνίδια για κινητά.

«Η Nielsen κατέχει πραγματικά ηγετική θέση στην αγορά όσον αφορά την αθλητική έρευνα. Η μακροχρόνια συνεργασία μας έχει ήδη προσφέρει στους επιχειρηματικούς μας εταίρους πολλές εμπεριστατωμένες πληροφορίες και πολλά τυποποιημένα αξιόπιστα δεδομένα σχετικά με τις κοινότητες των espots, της προβολής brands και τη μέτρηση ROI» , δήλωσε ο Tobias Vogt, Διευθυντής Εμπορικών Λειτουργιών στην ESL Gaming. «Επεκτείνοντας αυτή τη συνεργασία και περιλαμβάνοντας περισσότερες δραστηριότητες, συνεχίζουμε να καινοτομούμε όσον αφορά τα οικοσυστήματά μας και την ευρύτερη βιομηχανία και είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που συνεχίζουμε να μοιραζόμαστε τις εκτενείς γνώσεις μας με τους υπάρχοντες και μελλοντικούς συνεργάτες μας».

«Είμαστε υπερήφανοι που η ESL εμπιστεύεται τη Nielsen ως αξιόπιστη πηγή για την αξιολόγηση όλων των παγκόσμιων δραστηριοτήτων της», δήλωσε ο Timo Krueger, Εμπορικός Διευθυντής Esports & Gaming στην Nielsen Esports. «Συνεργαζόμαστε στενά με την ESL για να κατανοήσουμε καλύτερα τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει, έτσι ώστε να παρέχουμε τα καλύτερα και πιο χρήσιμα δεδομένα σχετικά με την αποτίμηση των συνεργασιών και τη συμπεριφορά των fans/καταναλωτών στην ταχέως αναπτυσσόμενη βιομηχανία της ψυχαγωγίας σε όλο τον κόσμο».

TAGS: Nielsen