To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η EASA και το ΣΕΕ καλωσορίζουν τη Google στο σύστημα αυτοδέσμευσης

Η EASA και το ΣΕΕ καλωσορίζουν τη Google στο σύστημα αυτοδέσμευσης
Η European Advertising Standards Alliance (EASA) υποδέχεται τη Google, ως την πρώτη εταιρεία – μέλος της και συνεργάτη του συστήματος αυτορρύθμισης της διαφημιστικής αγοράς. Η Google με τη νέα της αυτή συνεργασία με το καταξιωμένο δίκτυο αυτορρύθμισης που λειτουργεί πανευρωπαϊκά μέσω της EASA, επιδεικνύει τη συνεχή δέσμευση της στην υπεύθυνη διαφημιστική επικοινωνία.
Η Google είναι η πρώτη αμιγώς digital εταιρεία που εντάσσεται στην EASA, στην οποία ήδη συμμετέχουν 13 κλαδικές ενώσεις που εκπροσωπούν όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη της διαφημιστικής αγοράς (διαφημιζόμενους, διαφημιστές, διαφημιστικά μέσα) και τα οποία δεσμεύονται να διασφαλίζουν τον υπεύθυνο τρόπο επικοινωνίας με τους καταναλωτές. Ακόμη, στην EASA συμμετέχουν 28 φορείς αυτοδέσμευσης (SROs), που διαχειρίζονται και φροντίζουν για την εφαρμογή των εθνικών κωδίκων δεοντολογίας. Αυτό το δίκτυο ανεξάρτητων φορέων αυτοδέσμευσης, έχει πρωταρχική στόχευση την προστασία των καταναλωτών και υποστηρίζει υψηλά πρότυπα δεοντολογίας και ηθικής στη διαφήμιση, παρέχει συμβουλές, παρακολουθεί τη συμμόρφωση με τους κανόνες και διαχειρίζεται καταγγελίες. Είναι το αναγνωρισμένο εδώ και χρόνια σύστημα που προάγει την εμπιστοσύνη στη διαφήμιση και βοηθά να διασφαλιστεί ότι όλες οι διαφημίσεις είναι νόμιμες, ευπρεπείς, έντιμες και λένε την αλήθεια.

Ο Stéphane Martin, Πρόεδρος της EASA, δήλωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που καλωσορίζουμε τη Google ως μέλος της EASA και ως συνεργάτη του δικτύου μας. Με τη συμμετοχή της η Google αποδεικνύει τη δέσμευση της στα εθνικά συστήματα αυτορρύθμισης της διαφήμισης, πέρα από τις παγκόσμιες πρωτοβουλίες και πολιτικές.»

«Με την ένταξη της στην EASA, η Google έχει μια μοναδική ευκαιρία να αναπτύξει περαιτέρω τις σχέσεις και τη συνεργασία της με τη διαφημιστική κοινότητα, σε θέματα αυτορρύθμισης και υπεύθυνης διαφήμισης », δήλωσε ο Lucas Boudet, Γενικός Διευθυντής της EASA.

Ο Matt Brittin, Πρόεδρος, EMEA Business and Operations της Google δήλωσε: «Για τη Google αποτελεί χαρά και τιμή να είναι η πρώτη εταιρεία – μέλος της EASA. Πιστεύουμε ακράδαντα ότι η διατήρηση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών στις διαφημίσεις που βλέπουν στο διαδίκτυο είναι ζωτικής σημασίας για το μέλλον της αγοράς μας, καθώς και για τη διατήρηση ενός διαδικτύου ανοιχτού και προσιτού για όλους. Η EASA και το δίκτυο των ευρωπαϊκών φορέων αυτορρύθμισης διαδραματίζουν έναν απολύτως ζωτικό ρόλο σε αυτήν την προσπάθεια. Ανυπομονούμε να υποστηρίξουμε την EASA ώστε να εξακολουθήσει να τηρεί υψηλές προδιαγραφές ασφαλούς και υπεύθυνης ψηφιακής διαφήμισης προς τους Ευρωπαίους καταναλωτές, ενώ τα μέλη της θα συνεχίσουν να εξελίσσονται ώστε να συμβαδίζουν πάντα με το ταχέως μεταβαλλόμενο περιβάλλον της ψηφιακής διαφήμισης.»

« Με περισσότερο από το 50% της παγκόσμιας διαφημιστικής δαπάνης να γίνεται πλέον online, είναι σημαντικό για τη μελλοντική αξιοπιστία και αποτελεσματικότητα των κανόνων δεοντολογίας να αποτελούν μέρος του συστήματος αυτορρύθμισης της διαφημιστικής αγοράς και οι μεγάλες ψηφιακές πλατφόρμες. Η ένταξη της Google στην EASA αποτελεί μια ιστορική κίνηση, μία κίνηση που οι μάρκες καλωσορίζουν ολόψυχα. Ελπίζουμε ότι αυτή η συμφωνία με την EASA θα μπορέσει να οδηγήσει σε περαιτέρω διάλογο και πιθανή μελλοντική συνεργασία μεταξύ της Google και άλλων φορέων αυτοδέσμευσης (SROs) παγκοσμίως »
, δήλωσε ο Stephan Loerke, Διευθύνων Σύμβουλος της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Διαφημιστών (WFA) και Αντιπρόεδρος της EASA.

«Είμαστε ευτυχείς που καλωσορίζουμε τη Google στο δίκτυο της EASA. Η συνεργασία αυτή θα ενισχύσει τη σύμπραξη της Google με τους εθνικούς φορείς αυτορρύθμισης (SROs), μέσω των οποίων οι κατά τόπους διαφημιστικές αγορές δεσμεύονται να προστατεύουν τους καταναλωτές από παραπλανητικές ή με άλλο τρόπο ακατάλληλες διαφημίσεις. Επιπλέον, η συνεργασία θα ισχυροποιήσει το δίκτυο της EASA στην ταχύτατα μεταβαλλόμενη εποχή μας, με την αντιμετώπιση – μεταξύ άλλων – της ανεύθυνης διαφήμισης που υλοποιείται μέσω της χρήσης της τεχνολογίας », ανέφεραν σε κοινή δήλωση τους τα μέλη του digital working group της EASA, Charo Fernando Magarzo, Αν. Γεν. Διευθύντρια AUTOCONTROL (Ισπανία), Otto van der Harst, Διευθυντής Stichting Reclame Code (Ολλανδία), Guy Parker, CEO Advertising Standards Authority (Αγγλία) και Orla Twomey, CEO Advertising Standards Authority (Ιρλανδία).


«Με μεγάλη χαρά υποδεχόμαστε τη Google στην οικογένεια της EASA. Στην εποχή που οι καταναλωτές εκτίθενται σε digital επικοινωνίες όλο και περισσότερο και με τρόπους που συνεχώς αλλάζουν, η ένταξη της Google στο ευρωπαϊκό σύστημα αυτοδέσμευσης συνιστά ορόσημο για την αξιοπιστία και την εξέλιξη του συστήματος, ενώ υπογραμμίζει εμφατικά τη δέσμευσης της εταιρείας στην υπεύθυνη διαφήμιση. Είμαστε βέβαιοι ότι η συνεργασία μας, τόσο σε κεντρικό επίπεδο όσο και στην Ελλάδα θα αποδειχθεί επωφελής για όλα τα μέρη»
, δήλωσε η Ελένη Δοντά, Γενική Διευθύντρια του ΣΕΕ και μέλος του Δ.Σ. της EASA.

TAGS: Google, ΣΕΕ, EASA