To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η Google θέλει να αναπτύξει την online διαφήμιση

Η Google θέλει να αναπτύξει την online διαφήμιση
Η Google θέλει να αναπτύξει την online διαφήμιση

Όπως σημείωσε ο κ. Λουκάκος, πραγματοποιούνται σχετικές ενέργειες, οι οποίες περιλαμβάνουν επαφές με μεγάλες αλλά και μικρομεσαίες επιχειρήσεις, προκειμένου να αξιοποιήσουν το Google ως κανάλι επικοινωνίας. Όπως άλλωστε επισήμανε, το Google δεν αποτελεί διαφημιστική
εταιρεία, αλλά το «medium», το κανάλι για την επικοινωνία.

Στόχοι & κινήσεις

Αν και δεν αναφέρθηκε σε συγκεκριμένα ποσά και οικονομικά μεγέθη, ακολουθώντας τη σχετική γραμμή
της εταιρείας, εντούτοις ο κ. Λουκάκος σημείωσε πως όπως και διεθνώς το 95% των εσόδων της Google
προέρχονται από το Adwords και τη διαφήμιση, ανάλογη λογική ακολουθείται και στη χώρα μας. Όσον
αφορά δε ειδικά στο Adwords, υπογράμμισε πως η συμφωνία με την Icap παραμένει αλλά άφησε ανοιχτό
το ενδεχόμενο να προκύψουν κι άλλοι authorised resellers αν το επιτρέψουν οι συνθήκες της αγοράς.

Το μέλλον

Στα σχέδια της εταιρείας για το μέλλον, ο κ. Λουκάκος ανέφερε την ανάπτυξη του κομματιού του mobile advertising και στη χώρα μας, ενώ υπογράμμισε πως η προσπάθεια ανάπτυξης της online διαφήμισης δεν έχει να κάνει με υποδομές και με κατασκευή δικτύων οπτικών ινών, όπως σε άλλες χώρες, αλλά στηρίζεται στην παροχή της απαραίτητης αρωγής σε επιχειρήσεις, προκειμένου να αξιοποιήσουν την online επικοινωνία. Ακόμη αναφέρθηκε και στο πρόγραμμα Google Streetview, χαρακτηρίζοντάς το εξαιρετικό εργαλείο marketing για μικρές και μικρομεσαίες επιχειρήσεις.
Όσον αφορά στην κατάσταση στην Ελλάδα, δήλωσε πως τα αμάξια του προγράμματος έχουν περάσει από την Αθήνα καταγράφοντας τις σχετικές εικόνες, αλλά το θέμα έχει κολλήσει στην Επιτροπή Προσωπικών Δεδομένων, με την οποία αυτήν τη στιγμή πραγματοποιούνται συζητήσεις.
Τέλος, χαρακτήρισε βασικό κομμάτι της στρατηγικής της Google τα Social Networks. Στο πλαίσιο της εκδήλωσης παρουσιάστηκαν επίσης στοιχεία για τη συμπεριφορά των Ελλήνων χρηστών του διαδίκτυου, τα οποία καταδεικνύουν πως οι καταναλωτές στη χώρα μας στρέφονται όλο και περισσότερο στο Internet για την ψυχαγωγία και τις ανάγκες τους, ενώ πραγματοποιούν όλο και περισσότερες αγορές online. Ακόμη ο Ben Novick, εξειδικευμένο στελεχος της Google στο Adwords, παρουσίασε τις δυνατότητες της πλατφόρμας, ενώ ο Νίκος Γουλής, διευθύνων σύμβουλος του Pamediakopes.gr, παρουσίασε τον τρόπο με τον οποίο αξιοποίησε το Adwords η online τουριστική επιχείρηση e-travel.