To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Pinterest: Η πρώτη ελληνική καμπάνια

Pinterest: Η πρώτη ελληνική καμπάνια

Πριν λίγες μόνο ημέρες "άνοιξε" και στην Ελλάδα η διαφημιστική πλατφόρμα του Pinterest. Η Humble Digital Agency σε συνεργασία με την BoConcept Greece, "έτρεξε" το πρώτο campaign στο Ελληνικό Pinterest και μοιράζεται μαζί μας τα συμπεράσματα.

Ο Νίκος Ξυδάς, founder της Humble δήλωσε σχετικά στο advertising.gr και στο BusinessToday: 


"Το Pinterest είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για τα Brands και τα Digital Agencies. Αυτή τη στιγμή αποτελεί "ευκαιρία" ως μέσο digital διαφήμισης καθώς είναι ακόμη "παρθένο" διαφημιστικά, κάτι που φαίνεται τόσο από τα κόστη του CPC όσο και από το υψηλό ποσοστό των clicks που λαμβάνουν οι διαφημίσεις.

Πιο συγκεκριμένα, στη δική μας καμπάνια το CPC ανήλθε στα 0.07€, κατά πολύ οικονομικότερο σε σχέση με την αντίστοιχη καμπάνια μας σε Facebook και Instagram, καθώς επίσης το CTR άγγιξε το 3%, αντίστοιχο δηλαδή με το CTR που λαμβάνουν οι καλύτερες των Remarketing διαφημίσεων μας στο Facebook, γεγονός που αποδεικνύει το (ακόμη) υψηλό ενδιαφέρον των χρηστών του Pinterest στις διαφημίσεις αλλά και το relevance του μέσου.

Μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζουν και τα εργαλεία στόχευσης που παρέχει το Pinterest αφού δίνει τη δυνατότητα στόχευσης τόσο μέσω keywords, στοχοποιώντας τις αναζητήσεις των χρηστών στο search του Pinterest, αλλά και συνδυαστικά μέσω δημογραφικών και "Interests". Τα "Interests" είναι θεματικές ενότητες με τις οποίες ταξινομούνται τα "Pins" και κάποια παραδείγματα θα μπορούσαν να είναι τα εξής: Interior design, home design, bedroom ideas, home ideas, κτλ.

Η πρώτη μας καμπάνια διεξήχθη την περίοδο του Mid Seasons sales και το feedback ήταν εξαιρετικό. Τις επόμενες ημέρες ξεκινούν καμπάνιες στο Pinterest και από πλήθος άλλων πελατών της Humble."