IAB Europe: Νέο εργαλείο για τη συμμόρφωση με το Transparency & Consent Framework
Το IAB Europe ανακοίνωσε την ανάπτυξη του Consent Management Platform (CMP) Validator, ενός εργαλείου που ελέγχει (και επικυρώνει) εάν ο κώδικας CMP συμμορφώνεται με τις τεχνικές προδιαγραφές και τα πρωτόκολλα που περιγράφονται λεπτομερώς στο IAB Europe Transparency & Consent Framework.
Η πλατφόρμα που αναπτύχθηκε από την The Trust Media, υποστηρίζει τα CMPs που έχουν εγγραφεί στο Framework. Το εργαλείο "τρέχει" σε beta έκδοση αυτή την περίοδο, ενώ η πλήρης έκδοση θα είναι διαθέσιμη από την 1η Οκτωβρίου του τρέχοντος έτους.
Οι εκδότες και οι προμηθευτές τεχνολογίας χρησιμοποιούν τα CMPs για να παρέχουν διαφάνεια, να συλλέγουν, να αποθηκεύουν και, όπου χρειάζεται, να ανταλλάσσουν πληροφορίες σχετικά με τη συναίνεση σε ολόκληρο το διαφημιστικό οικοσύστημα, προκειμένου να διασφαλίζουν τη συμμόρφωση με τον κανονισμό GDPR. Σήμερα, περισσότεροι από 150 CMPs έχουν εγγραφεί στο Framework και εμπίπτουν σε δύο κατηγορίες: (1) εκείνες που προβλέπονται για χρήση από πολλαπλούς εκδότες και (2) αυτοί που λειτουργούν in-house από τους εκδότες.
Πιθανή αποτυχία του CMP να διαβάσει και να καταγράψει με ακρίβεια τις επιλογές των καταναλωτών δεν θα μπορούσε μόνο να φέρει πρόστιμα για τους εκδότες και τους προμηθευτές τεχνολογίας, αλλά και να περιορίσει τις ευκαιρίες τους για ανάπτυξη.
Το CMP Validator χρησιμοποιεί την πλατφόρμα The Media Trust για να συγκρίνει τον κώδικα CMP με τις διαθέσιμες προδιαγραφές του Framework. Οι χρήστες μπορούν να δοκιμάσουν τον κώδικα CMP και να λάβουν πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο για πιθανές αποτυχίες. Με αυτόν τον τρόπο, είναι σε θέση να διασφαλίσουν πως το CMP τους παρέχει αποτελεσματικά τα προβλεπόμενα οφέλη.
Η πλατφόρμα που αναπτύχθηκε από την The Trust Media, υποστηρίζει τα CMPs που έχουν εγγραφεί στο Framework. Το εργαλείο "τρέχει" σε beta έκδοση αυτή την περίοδο, ενώ η πλήρης έκδοση θα είναι διαθέσιμη από την 1η Οκτωβρίου του τρέχοντος έτους.
Οι εκδότες και οι προμηθευτές τεχνολογίας χρησιμοποιούν τα CMPs για να παρέχουν διαφάνεια, να συλλέγουν, να αποθηκεύουν και, όπου χρειάζεται, να ανταλλάσσουν πληροφορίες σχετικά με τη συναίνεση σε ολόκληρο το διαφημιστικό οικοσύστημα, προκειμένου να διασφαλίζουν τη συμμόρφωση με τον κανονισμό GDPR. Σήμερα, περισσότεροι από 150 CMPs έχουν εγγραφεί στο Framework και εμπίπτουν σε δύο κατηγορίες: (1) εκείνες που προβλέπονται για χρήση από πολλαπλούς εκδότες και (2) αυτοί που λειτουργούν in-house από τους εκδότες.
Πιθανή αποτυχία του CMP να διαβάσει και να καταγράψει με ακρίβεια τις επιλογές των καταναλωτών δεν θα μπορούσε μόνο να φέρει πρόστιμα για τους εκδότες και τους προμηθευτές τεχνολογίας, αλλά και να περιορίσει τις ευκαιρίες τους για ανάπτυξη.
Το CMP Validator χρησιμοποιεί την πλατφόρμα The Media Trust για να συγκρίνει τον κώδικα CMP με τις διαθέσιμες προδιαγραφές του Framework. Οι χρήστες μπορούν να δοκιμάσουν τον κώδικα CMP και να λάβουν πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο για πιθανές αποτυχίες. Με αυτόν τον τρόπο, είναι σε θέση να διασφαλίσουν πως το CMP τους παρέχει αποτελεσματικά τα προβλεπόμενα οφέλη.