To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Havas Media και EngageYa για τη Michelin

Havas Media και EngageYa για τη Michelin

Η Havas Media και η EngageYa δημιουργούν και υλοποιούν για λογαριασμό της Michelin, ένα Interactive Νative Advertorial.

To tool της EngageYa, που ενεργοποιείται μέσω native ads καμπάνιας στο δίκτυο των συνεργαζόμενων εκδοτών, οδηγεί τον αναγνώστη σε εσωτερική σελίδα του publisher και περιλαμβάνει tailor made Interactive Quiz (υπάρχουν και άλλα formats), όπου οι αναγνώστες ενημερώνονται και γίνονται engaged με το brand Michelin, ενώ μπορούν να επιλέγουν σε real time χρόνο τις επιλογές τους και να βλέπουν τα ποσοστά τους, σε σχέση με άλλους. Η όλη ενέργεια είναι open για share στο Facebook και στο Twitter, ενώ υπάρχει και link προς το site της Michelin.

Tο Interactive Native Advertorial της Michelin, που ολοκληρώθηκε πρόσφατα, είχε θεαματικά αποτελέσματα: Completion rate: 86%, View count: 21.244, Total vote: 11.042, Average play per user: 1.13

H EngageYa, το τελευταίο διάστημα, εκτός του Interactive Native Advertorial έχει αναπτύξει και το StoriYa, ένα μοναδικό διπλό widget που φέρνει το περιβάλλον των Stories του Instagram στις mobile σελίδες των Ελλήνων Publisher, ενώ, παράλληλα, έχει ενισχύσει το δίκτυό της, με ακόμη περισσότερους premium εκδότες.