To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

“Kids on the move” από τις ΓΙΩΤΗΣ και Tempo OMD

“Kids on the move” από τις ΓΙΩΤΗΣ και Tempo OMD

To νέο αυτό εργαλείο της EngageYa, έδωσε τη δυνατότητα στο brand, να προσεγγίσει το παιδικό/νεανικό κοινό στο mobile οικοσύστημα. Πρόκειται για ένα δίκτυο από mobile apps σε όλα τα operating systems, που αναφέρονται σε παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας έως 16 ετών, στο οποίο δίνεται η δυνατότητα προβολής των brands σε πολλαπλά formats, όπως native ads, reward videos, interstitial ads κ.α.

Αξίζει ακόμα να σημειωθεί ότι το νέο δίκτυο της EngageYa είναι brand safe, πιστοποιημένο από τους COPPA Kids Safe +.

Η ενέργεια του Caotonic, που μόλις ολοκληρώθηκε, υλοποιήθηκε με το reward video format και παρουσίασε θεαματικά αποτελέσματα: 74% Video Completion Rate και 8% CTR.

H Digital Strategy & Innovation Director του Ομίλου Tempo OMD, Κυρία Γεωργία Ζαχαράκη, δήλωσε ότι “είμαστε πολύ χαρούμενοι που λανσάρουμε πρώτοι με την EngageYa, το “Kids on the Move” και ακόμη περισσότερο που έφερε αυτά τα αποτελέσματα, για τον πελάτη μας, ΓΙΩΤΗΣ, που για ακόμη μία φορά αποδεικνύει ότι τολμά νέα πράγματα”.