Νέα εταιρεία για το Programmatic Advertising
H γαλλική HiMedia Group εισάγει στην Ελλάδα την Adysseum Athens
H HiMedia Group, εισηγμένη στο χρηματιστήριο Παρισιού και μία από τις πιο καινοτόμες εταιρείες τεχνολογίας Programmatic Advertising παγκοσμίως, λανσάρει την υπηρεσία Trading Desk ως ανεξάρτητη εταιρεία: “Adysseum”, και στην χώρα μας την Adysseum Athens.
Η Adysseum Athens απευθύνεται σε διαφημιστικές και media εταιρείες, χρησιμοποιώντας το τεράστιο portfolio και εμπειρία της HiMedia Group, εφαρμοσμένο όμως στις Ελληνικές ανάγκες και με 100% inventory από όλες τις programmatic πλατφόρμες παγκοσμίως.
Την ευθύνη της Adysseum Athens έχει ο Αντώνης Γαβαλάς ο οποίος δήλωσε: “Η πλειοψηφία των λύσεων programmatic advertising που προσφέρονται σήμερα ήταν σχεδιασμένες για ένα desktop web και όχι για την πληθώρα των ανομοίων καναλιών/πλατφορμών που υπάρχουν σήμερα. Στόχος μας είναι να αποτελέσουμε τον συνδετικό κρίκο για Διαφημιστικές & Media Εταιρείες, στην προσπάθεια τους να παρέχουν λύσεις «δεύτερης γενιάς» (Native, Mobile, Video, DOOH, cross-device) κάτω από μία κεντρική πλατφόρμα σχεδιασμού και βελτιστοποίησης των programmatic campaigns, εγγυώμενες έτσι υψηλότερα CTR & ROI, μικρότερο κόστος διαχείρισης και κυρίως πολύ μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα επικοινωνίας για τα Brands που εκπροσωπούν».
H HiMedia Group, εισηγμένη στο χρηματιστήριο Παρισιού και μία από τις πιο καινοτόμες εταιρείες τεχνολογίας Programmatic Advertising παγκοσμίως, λανσάρει την υπηρεσία Trading Desk ως ανεξάρτητη εταιρεία: “Adysseum”, και στην χώρα μας την Adysseum Athens.
Η Adysseum Athens απευθύνεται σε διαφημιστικές και media εταιρείες, χρησιμοποιώντας το τεράστιο portfolio και εμπειρία της HiMedia Group, εφαρμοσμένο όμως στις Ελληνικές ανάγκες και με 100% inventory από όλες τις programmatic πλατφόρμες παγκοσμίως.
Την ευθύνη της Adysseum Athens έχει ο Αντώνης Γαβαλάς ο οποίος δήλωσε: “Η πλειοψηφία των λύσεων programmatic advertising που προσφέρονται σήμερα ήταν σχεδιασμένες για ένα desktop web και όχι για την πληθώρα των ανομοίων καναλιών/πλατφορμών που υπάρχουν σήμερα. Στόχος μας είναι να αποτελέσουμε τον συνδετικό κρίκο για Διαφημιστικές & Media Εταιρείες, στην προσπάθεια τους να παρέχουν λύσεις «δεύτερης γενιάς» (Native, Mobile, Video, DOOH, cross-device) κάτω από μία κεντρική πλατφόρμα σχεδιασμού και βελτιστοποίησης των programmatic campaigns, εγγυώμενες έτσι υψηλότερα CTR & ROI, μικρότερο κόστος διαχείρισης και κυρίως πολύ μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα επικοινωνίας για τα Brands που εκπροσωπούν».