«ΕΒΓΕ» για την ιστοσελίδα του Αεροδρομίου
Ακόμα μία σημαντική αναγνώριση απέσπασε η ιστοσελίδα του αεροδρομίου, κερδίζοντας κορυφαία διάκριση στα Ελληνικά Βραβεία Γραφιστικής & Εικονογράφησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑκόμα μία σημαντική αναγνώριση απέσπασε η ιστοσελίδα του αεροδρομίου, κερδίζοντας κορυφαία διάκριση στα Ελληνικά Βραβεία Γραφιστικής & Εικονογράφησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο deal των δυο πλευρών, συμμετέχει και το Instagram, ενώ τον γαλλικό όμιλο εκπροσωπεί η Starcom MediaVest Group.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠερισσότερες από 30 ώρες προγράμματος περιλαμβάνει το ICEEfest της ThinkDigital, το Φεστιβάλ που θα αποτελέσει σημείο συνάντησης για στελέχη από 10 και πλέον χώρες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Σοκολάτα Υγείας Παυλίδη συνεργάζεται με την OgilvyOne και αναδεικνύει τους φίλους που δίνουν ξεχωριστή γεύση στην κάθε μας ημέρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ThinkDigital εμπλουτίζει τις δυνατότητες στόχευσης ειδικών κοινών, μέσω εμπορικής συνεργασίας με 8 δημοφιλή θεματικά sites που διαμορφώνουν απόψεις στον τομέα τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη νέα στήλη Med & Health έχει παρουσιάσει το επιχειρηματικό site της Direction Eκδοτικός Οργανισμός www.businessnews.gr, φιλοξενώντας ειδήσεις από το χώρο της Υγείας και του Φαρμάκου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροέκυψε από τις αρχαιρεσίες της 13ης Τακτικής Γενικής Συνέλευσης του Οργανισμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο νέο της ανανεωμένο, corporate website παρουσίασε πριν από λίγο καιρό η Chipita.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝαυτεμπορική και nugg.ad συνεργάζονται για την παροχή βελτιωμένων ευκαιριών στόχευσης σε διαφημιστές στους ιστότοπους της εφημερίδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ3η ημερίδα της εταιρείας για το Mobile Marketing,
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρουσιάστηκε η διαδικτυακή πλατφόρμα tripinview.com, η οποία επιδιώκει να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι ταξιδιώτες επιλέγουν προορισμούς για διακοπές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Καλλιμάνης ξεκίνησε συνεργασία με τη socialab για τη διαχείριση της σελίδας της στο facebook και τη διαχείριση της παρουσίας της σε άλλα κοινωνικά δίκτυα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory