
YouTube: Η λίστα με τις κορυφαίες διαφημίσεις βίντεο
Λίγες ημέρες πριν την έναρξη του φεστιβάλ Διαφήμισης Lions 2017 στις Κάννες, το YouTube δημοσίευσε την ειδική έκδοση Cannes YouTube Ads Leaderboard
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΛίγες ημέρες πριν την έναρξη του φεστιβάλ Διαφήμισης Lions 2017 στις Κάννες, το YouTube δημοσίευσε την ειδική έκδοση Cannes YouTube Ads Leaderboard
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo Astrology.gr εγκαινιάζει μια νέα συνεργασία με το τηλεοπτικό κανάλι «ΑΙΓΑΙΟ TV», παρουσιάζοντας κάθε Κυριακή σχετική εκπομπή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ τελευταία έκθεση γονικού ελέγχου της Kaspersky Lab δείχνει πόσο διαφέρουν οι διαδικτυακές προτιμήσεις των παιδιών ανά τον κόσμο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH μεγαλύτερη ελληνική φωτογραφική κοινότητα, εισέρχεται σε μια νέα περίοδο δυναμικής ανάπτυξης, με αφετηρία το launch του εντελώς ανανεωμένου site της, από την Κυριακή 11 Ιουνίου 2017.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα εφαρμογή της Lidl για μικρούς και μεγάλους είναι γεγονός.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Γάλακτος, η MRM//McCANN σχεδίασε και υλοποίησε για λογαριασμό της ΔΩΔΩΝΗ την ενέργεια #MoirasouGala.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ομάδα της Generation Y ανέπτυξε το σχεδιασμό και την υλοποίηση του ηλεκτρονικού φαρμακείου Μερτύρης Παναγιώτης & ΣΙΑ IKE, στην Αγία Μαρίνα Κορωπίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ EngageYa, η Content Discovery & Native Ads πλατφόρμα, με μεγάλο δίκτυο συνεργατών και πελατών στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, παρουσιάζει ένα νέο προϊόν, το “True Native Video” για desktop και mobile.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Sport24.gr κατέγραψε ρεκόρ επισκεψιμότητας, για το μήνα Μάιο, φθάνοντας τους 5.009.447 μοναδικούς χρήστες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ κοινή χρήση πληροφοριών ή φωτογραφιών σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook και το Instagram, έχει γίνει δεύτερη φύση για πολλούς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜερικές προβλέψεις για το video traffic, η “True Native Video” λύση της EngageYa και ο αντίκτυπος του video marketing στα brands.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠερισσότερα από 300 στελέχη παρακολούθησαν τις συζητήσεις και τα πάνελ σχετικά με τις εξελίξεις στο χώρο του αθλητισμού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory