
«Digital Growth» το επόμενο συνέδριο Game Changer
Η 24MEDIA, σε συνεργασία με την εταιρεία στρατηγικής επικοινωνίας, Συμεών Γ. Τσομώκος ΑΕ., διοργανώνει το επόμενο συνέδριο της σειράς Game Changer με τίτλο «Digital Growth»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ 24MEDIA, σε συνεργασία με την εταιρεία στρατηγικής επικοινωνίας, Συμεών Γ. Τσομώκος ΑΕ., διοργανώνει το επόμενο συνέδριο της σειράς Game Changer με τίτλο «Digital Growth»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι θα ισχύει για την κρατική διαφήμιση, σύμφωνα με όσα ανέφερε ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, Νίκος Παππάς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ αριθμός αλλά και η ποιότητα των αιτήσεων που έλαβε η Google στους πρώτους δυο γύρους χρηματοδότησης ήταν πραγματικά εντυπωσιακές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο σήμα αξιοπιστίας GRECA Trustmark, που απέσπασε η εταιρεία τηλεπικοινωνιάς, πιστοποιεί τις ασφαλείς συναλλαγές στο διαδίκτυο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Κτήμα Γκλίναβος επέλεξε την Generation Y για την ψηφιακή του δραστηριοποίηση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Wedia ανασχεδίασε το νέο website του Ερρίκος Ντυνάν Hospital Center.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ άμεσος αυτός τρόπος αγορών (instant shopping) θα ξεκινήσει στις ΗΠΑ σε έκδοση beta και θα λανσαριστεί σταδιακά σε όλο τον κόσμο έως το τέλος του 2017.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τον καλύτερο δυνατό τρόπο ξεκινάει το 2017 για το msn.gr, το οποίο σύμφωνα αναδεικνύεται και πάλι σε μια από τις κορυφαίες προτιμήσεις των Ελλήνων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑWarr και Wedia υλοποιούν online προωθητική ενέργεια για την LeasePlan...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο της στρατηγικής του ομίλου για επιτάχυνση της επιχειρηματικής του ανάπτυξης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην κατάργηση των «διαφημίσεων 30 δευτερολέπτων που δεν μπορούν να παραλειφθούν» σκοπεύει να προχωρήσει το YouTube.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο γυναικείο brand της 24MEDIA "says boo” κι ενισχύει την ομάδα του με τη Μαίρη Συνατσάκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory