
Sport 24: Με επιτυχία τα εγκαίνια του πρώτου αθλητικού escape room
Το Sport24.gr σε συνεργασία με την εταιρεία Game Over εγκαινίασαν την Τρίτη 7 Φεβρουαρίου, το Turkish Airlines Euroleague Escape Room...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Sport24.gr σε συνεργασία με την εταιρεία Game Over εγκαινίασαν την Τρίτη 7 Φεβρουαρίου, το Turkish Airlines Euroleague Escape Room...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ DPG Digital Μedia, για ακόμη μια φορά πρωτοπορεί, παρουσιάζοντας το πρώτο διαθέσιμο πακέτο Viber Stickers από ψηφιακό Μέσο στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο γυναικείο brand της 24MEDIA, σημείωσε ρεκόρ επισκεψιμότητας τον Ιανουάριο σε μοναδικούς χρήστες και θεάσεις σελίδων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Digital Minds προχώρησε σε ετήσια συνεργασία με τη Nestlé Ελλάς για τα YouTube κανάλια της εταιρείας τροφίμων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι προβλέπουν οι νέοι κανόνες που συμφωνήθηκαν ανεπίσημα για τους πολίτες της ΕΕ, που είναι συνδρομητές σε media και online περιεχόμενο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ηλεκτρονικό κατάστημα δίνει τη δυνατότητα σε όλους να έχουν άμεση και εύκολη πρόσβαση στα νέα, αυθεντικά προϊόντα της πράσινης συλλογής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ wedia στα πλαίσια της στρατηγικής συνεργασίας της με την Minoan Lines, σχεδίασε και υλοποίησε ένα εύχρηστο και πρωτοποριακό σύστημα online έκδοσης ακτοπλοικών εισιτηρίων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜετά την επιτυχημένη άφιξη του SportKIT.gr, το Σεπτέμβριο του 2015, η 24MEDIA λανσάρει στην ελληνική αγορά 2 ακόμα μεγάλα προϊοντικά brands
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Nova συνεχίζει να καινοτομεί και να θέτει τις τάσεις στο ψηφιακό περιβάλλον!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Netwix.gr, το αυτόνομο, ελληνικό διαδικτυακό κανάλι, κερδίζει ολοένα και περισσότερους fans.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε νέο σχεδιασμό και εμπλουτισμένο περιεχόμενο, το αγαπημένο αθλητικό site της DPG Digital Media ανανεώθηκε και είναι στον «αέρα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα ιστοσελίδα της DS Automobiles έχει δημιουργηθεί σύμφωνα με τις τελευταίες τεχνολογίες του διαδικτύου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory