
DPG: Κοπή Πίτας και Βραβεύσεις Προσωπικού
Σε εξαιρετικό κλίμα και με τις ευχές όλων για μια δημιουργική νέα χρονιά πραγματοποιήθηκε η κοπή της πίτας του Ομίλου DPG την Τετάρτη 25 Ιανουαρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε εξαιρετικό κλίμα και με τις ευχές όλων για μια δημιουργική νέα χρονιά πραγματοποιήθηκε η κοπή της πίτας του Ομίλου DPG την Τετάρτη 25 Ιανουαρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Scott Spencer, Director of Product Management, Sustainable Ads της Google, γράφει για τους τρόπους με τους οποίους η εταιρεία του καταπολέμησε ψευδείς διαφημίσεις, ιστοσελίδες και απατεώνες το 2016.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτρατηγική συνεργασία, εκδόσεις, εφαρμογές, events, προϊόντα, και συνολική ανάληψη και εκμετάλλευση του brand από τη Brainfood Media
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μηνιαία κατάταξη του YouTube Ads Leaderboard, το οποίο παρουσιάζουν από κοινού Adweek και Google...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Brainfood Media παρουσιάζει το νέο www.childit.gr, ένα πλήρες θεματικό site για τη μαμά και όσα αφορούν στο παιδί.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Sport24.gr, σε συνεργασία με την εταιρεία Game Over δημιούργησαν το Turkish Airlines Euroleague Escape Room.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠως θα μπορέσουν τα brands να αξιοποιήσουν το 2017 ακόμη περισσότερο την ανάπτυξη των ψηφιακών πλατφορμών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ όμιλος Parapharm International S.A. ανάθεσε στην avakon+ τη διαχείριση του συνολικού digital λογαριασμού των Προϊόντων Pulmoll.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Χρυσός Οδηγός ανέλαβε τον Digital διαφημιστικό λογαριασμό, για την εταιρεία Heaven of Brands.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Red Bull ήταν το πιο shared video brand του 2016, σύμφωνα με την εταιρεία video ad τεχνολογίας Unruly.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι αναφέρει σε συνέντευξή του ο επικεφαλής της εταιρείας Δημήτρης Μάρης σχετικά με τα σχέδια του στον χώρο του ραδιοφώνου αλλά και του έντυπου Τύπου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια διαφορετική ανασκόπηση μέσα από τα άρθρα που τράβηξαν σε μεγαλύτερο βαθμό την προσοχή των επισκεπτών του site κατά τους 12 μήνες της χρονιάς που ολοκληρώνεται.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory