H Alibaba στο “Game Changer in Digital Marketing”
Την Τετάρτη 5 Οκτωβρίου στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση διοργανώνεται το πρώτο συνέδριο “Game Changer” με τίτλο “Digital Marketing”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την Τετάρτη 5 Οκτωβρίου στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση διοργανώνεται το πρώτο συνέδριο “Game Changer” με τίτλο “Digital Marketing”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ηγετικές διεθνείς εμπορικές ενώσεις και εταιρείες, που ασχολούνται με τα online media, ενώνουν τις δυνάμεις τους για να βελτιώσουν την εμπειρία των καταναλωτών στην online διαφήμιση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Brainfood Media παρουσιάζει το νέο Youth Platform, που γιορτάζει 6 χρόνια online παρουσίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τη Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου θα πραγματοποιήσει το IAB Europe το IAB Europe Webinar, που είναι αφιερωμένο στην Ευρωπαϊκή Online Διαφημιστική Δαπάνη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η εταιρεία μακροχρόνιας μίσθωσης και διαχείρισης εταιρικών στόλων λύνει κάθε απορία για το leasing αυτοκινήτων μέσα από την ιστορία της Νίκης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συγκέντρωσε τον μεγαλύτερο αριθμό μοναδικών χρηστών στην ιστορία των αθλητικών sites.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το κορυφαίο συνέδριο για το χώρο του Digital Marketing από την 24MEDIA.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η νέα mini σειρά του Netwix “Mix Your Fun” αναπτύχθηκε αποκλειστικά για το brand Bacardi
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ρεκόρ επισκεψιμότητας τον Αύγουστο κατέγραψε το gazzetta.gr, σε προβολές σελίδων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ζητήματα πολιτικής και αθλητικά γεγονότα αποτέλεσαν τα «καυτά» θέματα των spam μηνυμάτων στο δεύτερο τρίμηνο του 2016
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μια πρωτοποριακή ιδέα υλοποιήθηκε από το τμήμα πληροφορικής της Διαμαντής Μασούτης Α.Ε. και έχει ενθουσιάσει άπαντες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Έκδοση κατευθυντήριων γραμμών από το BEREC σχετικά με την εφαρμογή του ευρωπαϊκού Κανονισμού για την ουδετερότητα του Διαδικτύου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory