Το BestPrice.gr λανσάρει το ελληνικό Messenger Bot
Το BestPrice.gr παρουσιάζει διαρκώς νέες λειτουργίες, με στόχο να προσφέρει στους χρήστες την πιο εύκολη και γρήγορη έρευνα αγοράς!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το BestPrice.gr παρουσιάζει διαρκώς νέες λειτουργίες, με στόχο να προσφέρει στους χρήστες την πιο εύκολη και γρήγορη έρευνα αγοράς!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Netflix, το Shazam, το Trip Advisor το Uber και 100 ακόμη διεθνείς ομιλητές και 3.500 σύνεδροι θα συναντηθούν τον Ιούνιο στο ICEEfest τoυ ThinkDigital Group στο Βουκουρέστι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τι δείχνουν τα στοιχεία από τις εταιρείες ερευνών PageFair και Priori Data, που δημοσιεύουν οι «Τάιμς της Νέας Υόρκης»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Steficon ανέλαβε για λογαριασμό της Diageo Hellas τον σχεδιασμό του website για την διοργάνωση του "Athens Fine Drinking by World Class".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συγκροτήθηκε σε Σώμα η Νέα Διοικούσα Επιτροπή στον ΙΑΒ Ηellas μετά τις πρόσφατες αρχαιρεσίες κατά την Γενική Συνέλευση του Οργανισμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ έχουν μια τεράστια ευκαιρία να αυξήσουν πιο αποτελεσματικά τις πωλήσεις εκτός σύνδεσης βελτιστοποιώντας το μείγμα μέσων που χρησιμοποιούν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Κατέγραψε περισσότερα από 9,5 εκ. Pageviews κατά την εβδομάδα της Eurovision 2016
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τα MINDtap sessions γίνονται θεσμός μετά την επιτυχία του 2nd session με τον Κώστα Σκιάνη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Nέα υπηρεσία για την πραγματοποίηση απευθείας συμφωνιών μεταξύ publishers και διαφημιζομένων μέσω της πλατφόρμας της Phaistos Networks για το Programmatic Buying.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σχεδιασμός και δημιουργία της ψηφιακής πλατφόρμας επιβράβευσης και πιστότητας καταναλωτή “Nestlenoiazomai”
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η ναυτιλιακή των Δωδεκανήσων και νησιών Βορείου-Βορειοανατολικού Αιγαίου, αναθέτει την digital εκπροσώπηση της στην Socialab.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πέντε χρόνια επιτυχημένης λειτουργίας από την ίδρυσή του τον Μάιο του 2011 γιορτάζει αυτές τις ημέρες το Taxibeat.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory