To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Project Agora: Nέα έκδοση της λύσης PA Bidding

Project Agora: Nέα έκδοση της λύσης PA Bidding

Το Project Agora, η εταιρία Media Τεχνολογίας του ομίλου TDG, παρουσιάζει τη νέα έκδοση της λύσης PA Bidding, της εξειδικευμένης διαφημιστικής τεχνολογίας Ηeader Bidding για ψηφιακούς εκδότες. Πρόκειται για την 3η κατά σειρά έκδοση της υπηρεσίας.

Περισσότερα από 1.000 websites σε διάφορες χώρες, χρησιμοποιούν ήδη την προηγούμενη έκδοση της τεχνολογίας του Project Agora. Υιοθετώντας τη νέα έκδοση, οι συνεργαζόμενοι publishers:

  • Αυξάνουν τα διαφημιστικά τους έσοδα έως 50%, ανάλογα με την υπάρχουσα διαφημιστική υποδομή που διαθέτουν, λόγω της άμεσης αύξησης των τοπικών και διεθνών διαφημιζόμενων με τους οποίους συνεργάζεται το Project Agora (bid density) και της δραστικής μείωσης “χαμένων” εμφανίσεων (inventory leakage).

  • Ξεκινούν άμεσα χωρίς καμία επένδυση από τη μεριά τους σε τεχνικές υποδομές ή σε εξειδικευμένο προσωπικό, για την υλοποίηση, υποστήριξη και βελτιστοποίηση των αποτελεσμάτων, καθώς η υποστήριξη παρέχεται πλήρως από την εξειδικευμένη ομάδα του Project Agora.

  • Νιώθουν ασφάλεια για το μέλλον, μιας και η υπηρεσία διαρκώς αναβαθμίζεται και αναπτύσσεται περαιτέρω, ενσωματώνοντας τις πιο πρόσφατες εξελίξεις στη διαφημιστική τεχνολογία.

Το PA Bidding v3 έχει ήδη υιοθετηθεί επιτυχώς από μεγάλους εκδότες στην Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή, όπου δραστηριοποιείται η εταιρία. Το NewsAuto.gr, ένα από τα πιο δημοφιλή μέσα αυτοκινητιστικού περιεχομένου, είδε στον πρώτο μήνα χρήσης της υπηρεσίας, αύξηση eCPM κατά 28.2% και σημαντική πτώση των χαμένων εμφανίσεων κατά 70% σε σχέση με τον προηγούμενο σταθμισμένο μήνα.

Ένα βασικό εμπόδιο που αντιμετωπίζουν οι εκδότες, που δραστηριοποιούνται online σε όλο τον κόσμο, είναι η αδυναμία να επενδύσουν σε εξειδικευμένο τεχνικά προσωπικό ή ακόμα και στο να το βρουν”, δήλωσε ο Παναγιώτης Μαρίνης, Product Manager του PA Bidding. “Η έρευνα, ανάπτυξη και υποστήριξη διαφημιστικής τεχνολογίας είναι μία τεράστια επένδυση που γίνεται ασύμφορη λόγω του πολυκερματισμού των επιλογών και της διαρκούς ανάπτυξης νέων λύσεων. Από την άλλη, η χρήση μόνο της διαφημιστικής τεχνολογίας της Google, αφήνει πολλά χρήματα στο τραπέζι για τους εκδότες, που ειδικά σήμερα δεν έχουν την πολυτέλεια να χάσουν. Το PA Bidding τούς δίνει τη δυνατότητα να δουν το μέλλον με τους δικούς τους όρους, αυξάνοντας άμεσα τα έσοδά τους χωρίς καμία επένδυση και κανένα κόστος χρήσης”.