To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Πρώτη καμπάνια 8D Audio στο Spotify στην Ελλάδα

Πρώτη καμπάνια 8D Audio στο Spotify στην Ελλάδα
Η BGM OMD Greece συνεργάστηκε με την ADWEB, αποκλειστικό εμπορικό αντιπρόσωπο της Spotify για την Ελλάδα, για την δημιουργία του πρώτου 8D Audio spot για την Elbisco και το brand Elite Crackers Μεσογειακά, το οποίο ήταν στον αέρα όλο τον Αύγουστο, στην πλατφόρμα του Spotify.


Η ADWEB σχεδίασε και υλοποίησε το πρώτο 8D Audio spot σε συνεργασία με την Grey Studios Athens, η οποία χρησιμοποίησε υψηλής τεχνολογίας μέσα παραγωγής σε επίπεδο software & hardware, προκειμένου να επιτευχθεί μια “immersive” ακουστική εμπειρία μέσα από το σποτ διάρκειας 30’’.

O Άγγελος Γρυπαίος COO της ADWEB, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που οι τεχνολογικές καινοτομίες του Spotify και η δημιουργικότητα των συνεργατών, ωθούν εμάς και όλη την αγορά στην εξέλιξη της επικοινωνίας μέσα από τον ξεχωριστό τρόπο που προσφέρουν τα digital audio formats. Η συνεργασία με την BGM για αυτή την καμπάνια, ήταν ένα τέλειο παράδειγμα ενέργειας προς αυτή την κατεύθυνση.».

Ο Πέτρος Λυτρίβης, General Manager of Digital Operations της BGM OMD Greece
, δήλωσε σχετικά: «Ο IAB Ευρώπης έχει προβλέψει πως η δαπάνη σε digital audio διαφήμιση θα ξεπεράσει τα 1.5 billion ευρώ στην Ευρωπαϊκή αγορά το 2023. Επομένως, το digital audio ήρθε για να μείνει, αφού είναι το μόνο format το οποίο μπορεί να προσεγγίσει τους χρήστες σε ‘screenless’ στιγμές. Εμείς, ως BGM OMD, πάντα επιλέγουμε και αξιοποιούμε τις τελευταίες τεχνολογίες και τάσεις, προκειμένου να ξεχωρίσουμε από τον ανταγωνισμό και το cluttered περιβάλλον. Έτσι πράξαμε και στη νέα καμπάνια των Elite Crackers Μεσογειακά σε συνεργασία με την ADWEB & το Spotify».