To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ρεκόρ επισκεψιμότητας για τον όμιλο της 24MEDIA

Ρεκόρ επισκεψιμότητας για τον όμιλο της 24MEDIA
Με 11.670.580 Unique Browsers και αλλεπάλληλα ρεκόρ βρίσκεται στην κορυφή των digital publishers για το μήνα Μάιο.

Τον περασμένο μήνα τα brands της 24MEDIA σημείωσαν νέο ρεκόρ επισκεψιμότητας, καθιστώντας την με διαφορά στην κορυφή των digital media publishers με 183.956.767 θεάσεις σελίδων.

Το Sport24.gr έσπασε το δικό του ρεκόρ επισκεψιμότητας στα 12 χρόνια παρουσίας του καταφθάνοντας τα 5.009.447 UB και αύξηση 14.1% σε σχέση με τον περσινό Μάιο. Παράλληλα, ο Sport24 Radio 103,3 συνεχίζει την ανοδική του πορεία στους ακροατές του ραδιοφώνου. 

Το Contra.gr κατέγραψε ρεκόρ επισκεψιμότητας με αύξηση 14.1% σε μοναδικούς χρήστες (2.497.328 UB) σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα.

Άνοδο διαγράφει και το ειδησεογραφικό brand του ομίλου, το News 24/7 σημειώνοντας νέο ρεκόρ με 3.809.301 UB και 33.359.868 θεάσεις σελίδων για τον μήνα Μάιο. Την ίδια περίοδο ξεκίνησε η λειτουργία του νέου ενημερωτικού σταθμού “Ραδιόφωνο 24/7” στους 88.6 κερδίζοντας τις εντυπώσεις από τις πρώτες μέρες λειτουργίας του, βασιζόμενος στο πολυσυλλεκτικό ενημερωτικό και μουσικό πρόγραμμά του.

Το γυναικείο brand του Ομίλου, το Ladylike.gr συνεχίζει να πρωταγωνιστεί στην κατηγορία του, παρουσιάζοντας αύξηση 34.1% (1.550.857 UB) σε σχέση με τον περσινό Μάιο. Αντίστοιχη αύξηση παρουσιάζει και το κορυφαίο ανδρικό brand Oneman.gr, (1.802.993 UB) σε σχέση με πέρυσι.
 
Ο Μάνος Μίχαλος, Director of Content της 24MEDIA δήλωσε: “Το νέο ρεκόρ που σημείωσε ο όμιλος της 24MEDIA για το Μάιο του 2017 έρχεται σε συνέχεια των εξαιρετικών επιδόσεων των brands μας, όλο το προηγούμενο διάστημα. Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε την ανοδική πορεία του Ομίλου πάντα με γνώμονα το αναγνωστικό κοινό και με βασικό αμετάβλητο στόχο το ποιοτικό, έγκυρο και πρωτογενές περιεχόμενο που δημιουργεί ένα απολύτως φιλικό για τους διαφημιζόμενους περιβάλλον”.