To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Στην Webjar η Imperial Tobacco

Στην Webjar η Imperial Tobacco

Η Imperial Tobacco Hellas εμπιστεύτηκε στη Webjar το συνολικό λανσάρισμα του προϊόντος νέας γενιάς myblu™. Πρόκειται για μία εναλλακτική επιλογή που απευθύνεται σε ενήλικους καπνιστές οι οποίοι επιθυμούν να μεταβούν στη χρήση ενός υψηλής ποιότητας ηλεκτρονικού τσιγάρου.

Η Webjar κινήθηκε με γνώμονα την υψηλή ποιότητα και καινοτομία των προϊόντων νέας γενιάς myblu™, ούτως ώστε να χτίσει την εικόνα του νέου brand καθώς και να καλύψει σε βάθος όλους τους τομείς της digital – και όχι μόνο - επικοινωνίας. «Η εμπιστοσύνη της Imperial Tobacco στην ομάδα της Webjar ήταν εξαρχής ένα τεράστιο κίνητρο για εμάς, αλλά και ένα μεγάλο στοίχημα. Το νομοθετικό πλαίσιο για την επικοινωνία καπνικών προϊόντων είναι εξαιρετικά αυστηρό και περιορισμοί πάρα πολλοί. Αυτό έκανε επιτακτική την ανάγκη για καινοτομία στην επικοινωνία και υψηλό επίπεδο στην δημιουργικότητα. Ο στόχος ήταν ένας, να κάνουμε το myblu™ την νούμερο ένα επιλογή ατμίσματος.» αναφέρει ο Νικόλας Π. Χατζής, CEO της Webjar.

Aπό την μεριά της Imperial Tobacco Hellas, ο Γιάννης Λιατσής, Brand Planning & Activation Manager Προϊόντων Νέας Γενιάς, ανέφερε ότι «με δεδομένο τον στόχο της εταιρείας να ηγηθεί της κατηγορίας του ατμίσματος, αλλά και του περιοριστικού πλαισίου επικοινωνίας που επικρατεί ήταν μονόδρομος για εμάς να συνεργαστούμε με ένα agency του οποίου η υψηλή δημιουργικότητα, η καινοτομία των ιδεών αλλά και η κατανόηση του περιβάλλοντος θα βοηθούσε στην επίτευξη του στόχου αυτού. Με την ομάδα της Webjar βρήκαμε ακριβώς αυτό. Και η εικόνα του προϊόντος αλλά και η συνολική αποτελεσματικότητα επιβεβαιώνουν την επιλογή μας».