Thinkdigital και Eurohoops.net μπαίνουν στο παιχνίδι!
Η Thinkdigital και το Eurohoops.net, επίσημος Global Media Partner της Euroleague, υποδέχτηκαν διαφημιζόμενους και διαφημιστές σε εκδήλωση που έγινε στο φυσικό τους χώρο, στο κλειστό γήπεδο μπάσκετ της Πεντέλης.
Από πλευράς
Thinkdigital πήραν το λόγο ο Γιώργος Φραγκάκης, Managing Director και ο
Χρήστος Χρήστου, Commercial Director και από πλευράς Eurohoops ο
Κωνσταντίνος Παπαλουκάς, Διευθύνων Σύμβουλος, οι οποίοι ανέλυσαν τη
διαφορετικότητα του Eurohoops.net, τη δυναμική που παρουσιάζει το Μέσο
και παρουσίασαν τις δυνατότητες χορηγικής προβολής σε μία χρονιά γεμάτη
μπάσκετ: Euroleague Play Offs & Final Four, NBAPlay Offs και Finals, Basket League Play Offs και Finals,
1987-2017: 30 χρόνια από τον μύθο του
1987, Antentokoubros 2017, Eurobasket 2017. Ειδική μνεία έγινε και στο
ειδικό πρόγραμμα εκπαίδευσης για παιδιά που θα εγκαινιάσει
το Eurohoops, Eurohoops Junior.
Την παράσταση, ωστόσο, έκλεψαν,
οι 5 παίκτες-θρύλοι της Εθνικής ομάδας μπάσκετ, οι οποίοι έδωσαν το
«παρών». Ο Θοδωρής Παπαλουκάς, ο Δημήτρης Διαμαντίδης, ο Κώστας
Τσαρτσαρής, ο Δήμος Ντικούδης και ο Σοφοκλής Σχορτσιανίτης μίλησαν για
τη δύναμη της ομαδικότητας, ευχήθηκαν «καλά καλάθια» στο Eurohoops.net
και παρακολούθησαν μαζί με το κοινό τα τελευταία λεπτά του περίφημου
αγώνα με τις Η.Π.Α.
Το Eurohoops.net είναι διαθέσιμο σε 6 γλώσσες, προσελκύει κάθε μήνα 1 εκατ. μοναδικούς αναγνώστες, με την αύξηση σε σχέση με πέρυσι να φτάνει το 160%.