Τι συνέβη στο DOPE Unplugged;
Η DOPE Studio, για πρώτη φορά, μοιράστηκε μερικά από τα μυστικά της και εκμυστηρεύτηκε τα νέα digital trends του 2020 στο invite-only event που έθεσε νέους όρους στο digital thinking!
adb: Τι είναι το DOPE Unplugged; Θα μας κάνετε μια εισαγωγή σε αυτό το «κρυφό» event; Γιατί τόση μυστικοπάθεια;
Γιάννης Πιπεράκης-Παπαδάκης, CEO: Ο ρόλος ενός σύγχρονου agency δεν είναι μόνο να σχεδιάζει και να υλοποιεί κορυφαίες καμπάνιες… Οφείλει να βοηθήσει τους πελάτες του να κάνουν άλματα μπροστά, για να ξεπεράσουν τους incremental στόχους τους. Σε αυτά τα πλαίσια κάναμε το DOPE Unplugged: ένα exclusive event όπου καλέσαμε όλους τους πελάτες μας για να κουβεντιάσουμε τα μυστικά που θα τους βοηθήσουν να ξεχωρίσουν πραγματικά το 2020. Πρέπει να αλλάξουμε ριζικά το μοντέλο συνεργασίας, να κάνουμε challenge τον τρόπο που δουλεύουν οι πελάτες με τα agencies. Ανοίξαμε τα χαρτιά μας και παρουσιάσαμε πώς ακριβώς μπορεί να συμβεί αυτό. Μέσα από ουσιαστικές συζητήσεις, ήδη ξεκινήσαμε να σχεδιάζουμε τα νέα μοντέλα συνεργασίας. Ήταν μια άκρως παραγωγική ημέρα!
adb: Πώς ξεκίνησε η ιδέα για το DOPE Unplugged; Ποια θέματα και ποιες προκλήσεις του marketing συζητήθηκαν;
Γιάννης Πιπεράκης-Παπαδάκης, CEO: Πώς ξεκίνησαν όλα; Θα πω πριν από δύο χρόνια, όταν εγώ κι ο Δημήτρης Κανέλλης «σκαρφιστήκαμε» το Grand DOPE Dream: να αμφισβητήσουμε το μοντέλο των creative agencies και να συνθέσουμε ένα δικό μας, υβριδικό, όπου δημιουργικότητα, τεχνολογία και στρατηγική είναι fully merged. Το όραμά μας ήταν (και είναι) να δημιουργούμε απρόσμενες digital εμπειρίες που εντυπωσιάζουν, συγκινούν, ανατρέπουν, ταξιδεύουν και διασκεδάζουν… the DOPE way! Σε μια αγορά που αναδιαμορφώνεται διαρκώς, οργανώσαμε το DOPE Unplugged, με σκοπό να βοηθήσουμε τους πελάτες μας να αγκαλιάσουν τις αλλαγές, να κάνουμε τη μετάβασή τους πιο ομαλή και να τους οπλίσουμε με ένα φρέσκο mindset. Μαζί μας ήταν και ο συνεργάτης μας από την Progress, Alexander Shumarski, ο οποίος έκανε αίσθηση με την παρουσίασή του περί Digital Experience Platforms και εξελιγμένων τεχνολογιών- ενώ έδωσε χειροπιαστά παραδείγματα για το πώς μπορεί το μάρκετινγκ να αλλάξει ριζικά.
adb: Τι κάνει την DOPE Studio να ξεχωρίζει; Τι το διαφορετικό έχει να πει το DOPE Unplugged;
Δημήτρης Κανέλλης, Head of Content: Στην εποχή μας όλοι θέλουν να ξεχωρίσουν. Όλοι θέλουν να είναι cool, να εμπνέουν… Μια κουβέντα είναι αυτή. Γιατί, σήμερα, ένα brand δεν έχει απέναντί του μόνο τον ανταγωνισμό… Έχει ολόκληρο το digital landscape: από ένα εφήμερο meme μέχρι τον top influencer! Στην DOPE Studio ζούμε και αναπνέουμε με αυτήν την παραδοχή. Είμαστε «προγραμματισμένοι» να δημιουργούμε always relevant content. Μόνο έτσι μπορεί να αναδειχθεί ένα brand μέσα στο χάος των αναρτήσεων… Επίσης, ό,τι νέο υπάρχει εκεί έξω το γνωρίζει ήδη ο ανταγωνισμός. Και θα το εκμεταλλευτεί. Γι’ αυτό θέλουμε να «πειράξουμε» τον τρόπο που σκέφτεται ένα brand, να ξεπεράσουμε τα όρια του brief και των guidelines. Πρέπει να σπάσεις και λίγο τους κανόνες, να «τσαλακωθείς», να παίξεις με το κοινό σου - αν θέλεις να είναι engaged και να χαίρεται όταν «σε συναντάει» στο feed του. Στο DOPE Unplugged μιλήσαμε ανοιχτά για όλα αυτά και απoδομήσαμε την disruptive φιλοσοφία που θα ακολουθήσουμε με τους πελάτες μας.
adb: Συνδυάζετε δεξιότητες creative agency, συμβούλου στρατηγικής και tech εταιρείας. Αυτός είναι ο δρόμος για το agency του μέλλοντος και η φιλοσοφία με την οποία δομήσατε το DOPE Unplugged;
Σταύρος Πίπης, Head of Media: Μπορεί να λέμε ότι το μέλλον των agencies είναι το fusion τεχνολογίας, μάρκετινγκ και δημιουργικότητας - αλλά η ουσία είναι το deep expertise: το ότι «κουμπώνουμε» δίπλα στον πελάτη, κάνουμε deliver και optimize τις συμβουλές μας με στόχο τα «business results», ξεπερνώντας τα όρια της επικοινωνίας. Το παλιό, γνωστό μοντέλο των physical πωλήσεων δεν είναι «για πέταμα», αρκεί να προσαρμοστεί αποτελεσματικά σε online targeting με πληθώρα προσαρμογών που θα αφορούν άμεσα την κάθε persona, φέρνοντας αποτελέσματα. Το Programmatic Marketing είναι ένας ολόκληρος κόσμος που κρύβει αμέτρητες δυνατότητες που δεν αφήνουν πια μια καμπάνια «στην τύχη της». Σήμερα, έχουμε την τεχνογνωσία και τα εργαλεία να κάνουμε περισσότερα, με χαμηλότερα budgets.
adb: Προσφέρετε τις υπηρεσίες σας σε πελάτες από συγκεκριμένα industries;
Δημήτρης Κανέλλης, Head of Content: Είχαμε την τύχη να χτίσουμε, από νωρίς, ένα γερό πελατολόγιο με δυνατά brands που αγκάλιασαν το DOPE logic μας. Οι πελάτες μας προέρχονται από διάφορους κλάδους: από τηλεπικοινωνίες και τουρισμό έως καλλυντικά και παιχνίδια… Εστιάζουμε στις ανάγκες του κάθε μας πελάτη ξεχωριστά σχεδιάζοντας από το μηδέν tailor-made υπηρεσίες που εξυπηρετούν τα ακριβή ζητούμενά του και όχι μόνο. Για να πάρετε μια ιδέα, στο DOPE Unplugged μας τίμησαν με την παρουσία τους senior managers από: Vodafone, CU, Astir Palace, Estée Lauder, Lifo, Alumil, Seajets, AIA, ΕΛΠΕ και άλλοι πολλοί.
adb: Για πείτε μας, πώς θα κερδίσει κάποιος στο μάρκετινγκ το 2020;
Γιάννης Πιπεράκης-Παπαδάκης, CEO: Ως εκπαιδευτές, τεχνολόγοι, δημιουργικοί, αλλά και σύγχρονοι «πωλητές», σκοπεύουμε να επαναπροσδιορίσουμε τον παραδοσιακό τρόπο που συνδιαλέγεται ένα brand με ένα creative agency. Για να βγεις «νικητής στο μάρκετινγκ» δεν αρκεί το ν’ ακολουθείς τα trends. Σημασία έχει ο τρόπος σκέψης, η διάθεση για ριζικές αλλαγές, η ικανότητα λήψης εξαιρετικά γρήγορων αποφάσεων και πραγματοποίησης ταχύτατων ελιγμών. Σίγουρα η ελληνική digital αγορά έχει εξελιχθεί δραματικά, όμως έχει δρόμο έως ότου γίνει ένα ολοκληρωμένο, πρόσφορο οικοσύστημα, που θα μπορεί να δεχτεί ακόμη πιο τολμηρές online παρουσίες, περισσότερο «αιχμηρό» περιεχόμενο, πιο ευφάνταστες καμπάνιες, πιο έξυπνα εργαλεία, πιο ουσιαστική συνεργασία του μάρκετινγκ με τις πωλήσεις και πάει λέγοντας (θα μπορούσα να μιλάω για ώρες…) Για να το θέσω αλλιώς: DOPE Unplugged Season 1, check. Για περισσότερα, stay tuned!