Viber: Οι Αυγομαχίες που χρωμάτισαν το ελληνικό Πάσχα
Με το Πάσχα να είναι ήδη μια ευχάριστη ανάμνηση, ένα πράγμα είναι σίγουρο - θα είναι πια δύσκολο να φανταστείτε τις γιορτές χωρίς έναν δημιουργικό, πολύχρωμο και συναρπαστικό τρόπο να ευχηθείτε στους αγαπημένους σας μέσω του Viber.
Μετά την ενθουσιώδη ανταπόκριση των χρηστών στο bot του Αγίου Βαλεντίνου - το πρώτο bot που λάνσαρε η αγαπημένη εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων στην περιοχή μας - η Viber αξιοποίησε τα στατιστικά στοιχεία που συγκέντρωσε για να προχωρήσει ένα βήμα παραπέρα, δημιουργώντας μία ψηφιακή υπηρεσία που δίνει τη δυνατότητα σε παλαιούς και νέους χρήστες της εφαρμογής να εκφράσουν την αγάπη τους στους δικούς τους ανθρώπους, στέλνοντας ευχές με πρωτότυπους τρόπους.
Με το Πασχαλινό bot του Viber οι χρήστες μπορούσαν να δημιουργήσουν το δικό τους ψηφιακό Viber αυγό και να προσκαλέσουν τους φίλους τους σε μια πρωτότυπη, ψηφιακή Αυγομαχία! Έτσι, το παραδοσιακό Πασχαλινό έθιμο του τσουγκρίσματος των αυγών διαδόθηκε μέσω του Viber με έναν τρόπο μοναδικό. Κανένας αυγομάχος δεν έμεινε παραπονεμένος, αφού όλοι, νικητές και ηττημένοι, επιβραβεύτηκαν με το δωρεάν πακέτο πασχαλινών αυτοκόλλητων. Μέσα από τους επίσημους Δημόσιους Λογαριασμούς του Viber σε κάθε χώρα, οι χρήστες λάμβαναν πασχαλινά νέα και ενημερώσεις από την χαρούμενη κοινότητα του Viber. Όλη την εορταστική Πασχαλινή περίοδο, οι χρήστες δημιούργησαν πολύχρωμα αυγά και η ψηφιακή Αυγομαχία εξαπλώθηκε από τσούγκρισμα σε τσούγκρισμα και από γύρο σε γύρο.
Συνολικά, περισσότεροι από 600.000 χρήστες του Viber στην Ελλάδα, τη Βουλγαρία, τη Σερβία, την Κροατία και την Ουγγαρία αλληλεπίδρασαν με το Πασχαλινό bot. Στην Ελλάδα, πραγματοποιήθηκαν περισσότερες από 180.000 ψηφιακές αυγομαχίες, και σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία, οι Έλληνες αυγομάχοι στην πλειοψηφία τους προτίμησαν το παραδοσιακό κόκκινο χρώμα για τα ψηφιακά αυγά τους. Το μπλε ήταν το δεύτερο σε προτίμηση χρώμα, ενώ λιγότερο δημοφιλή ήταν τα πιο «εκκεντρικά» μωβ, πράσινα, κίτρινα και πορτοκαλί αυγά. Αγαπημένο αυτοκόλλητο των Ελλήνων για τη διακόσμηση των αυγών τους, αναδείχτηκε η Λόλα, η ναζιάρα γάτα του Viber. Μετά τις ψηφιακές αυγομαχίες, η συντριπτική πλειονότητα των χρηστών παρέμεινε συνδεδεμένη στους επίσημους Δημόσιους Λογαριασμούς του Viber σε κάθε χώρα, έτοιμη και για άλλες απίθανες και διασκεδαστικές εμπειρίες μέσα από το Viber.
Το Πασχαλινό bot δημιούργησε η βουλγαρική εταιρεία ανάπτυξης λογισμικού «Connecto». H Viber ανέδειξε για άλλη μία φορά την αυξανόμενη δημοτικότητα των chat bots ως καινοτόμων εργαλείων για αμφίδρομη επικοινωνία με πλούσιο περιεχόμενο. Τα Viber bots, προσφέροντας διασκεδαστικές στιγμές και συμβάλλοντας στη μετάδοση θετικής ενέργειας με έναν τρόπο ευφάνταστο και φιλικό προς τον χρήστη, έδειξαν ξεκάθαρα για άλλη μία φορά τον δρόμο προς το μέλλον της επικοινωνίας, μέσα από τις δυναμικά αναπτυσσόμενες εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων!