Χρυσή Ευκαιρία: Κορυφαίο σε pageviews το xe.gr
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Ένωσης Εκδοτών Διαδικτύου για τον Σεπτέμβριο του 2016
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Ένωσης Εκδοτών Διαδικτύου για τον Σεπτέμβριο του 2016
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ πιο πρόσφατη έρευνα της Kaspersky Lab και της B2B International έχει εγείρει ανησυχίες για την ασφάλεια των ατόμων άνω των 55 ετών όταν βρίσκονται online.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑυξημένα κατά 18% σε σύγκριση με την περσινή χρονιά, ήταν τα διαφημιστικά έσοδα της Google για το τρίμηνο που ολοκληρώθηκε στο τέλος Σεπτεμβρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπαντήσεις σε ερωτήματα που απασχολούν τους διαφημιζόμενους για τα Social Media επιχείρησε να δώσει το session που διοργάνωσε ο ΣΔΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο CSR HELLAS εγκαινιάζει μια νέα σελίδα στην επικοινωνία θεμάτων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και Υπεύθυνης Επιχειρηματικότητας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο νέο αντρικό site της DPG Digital Media είναι στον αέρα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo ειδησεογραφικό site Lionnews.gr είναι το νέο προσωπικό εγχείρημα του δημοσιογράφου Δημήτρη Καμπουράκη, που βρίσκεται «στον αέρα» του Διαδικτύου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤους άξονες προτεραιότητας και τις μελλοντικές δράσεις ανάπτυξης του gi-Cluster είχαν την ευκαιρία να σχεδιάσουν τα μέλη του cluster στο πλαίσιο Γενικής Συνέλευσης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕκπαιδευτικό πρόγραμμα από το ALBA, σε συνεργασία με τη Socialab
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo “The Gran Escape – Summer Edition” υλοποίησαν η ThinkDigital και η Tempo OMD στο πλαίσιο της επιτυχημένης branded content σειράς “The Gran Escape”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Socialab ανέλαβε τη δημιουργία του επίσημου site της εταιρείας Αττική-Πίττας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην έμπρακτη υποστήριξη του Τουρισμού, του πλέον εξωστρεφούς κλάδου της ελληνικής οικονομίας, προχωρά η COSMOTE
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory