Ενέργεια της ThinkDigital για τη Frezyderm
Συνολικό πλάνο ψηφιακής επικοινωνίας της νέας σειράς στοματικής υγείας ORAL SCIENCE της εταιρείας Frezyderm.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνολικό πλάνο ψηφιακής επικοινωνίας της νέας σειράς στοματικής υγείας ORAL SCIENCE της εταιρείας Frezyderm.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ πρώτος οπτικός ταξιδιωτικός ιστότοπος στον κόσμο, ο οποίος επιτρέπει στους χρήστες να βλέπουν την ακτογραμμή της Μεσογείου με βίντεο και φωτογραφίες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι καταναλωτές μπορούν να βρουν γευστικές συνταγές που ετοιμάζουν οι food bloggers μόνο για τους πελάτες της ΑΒ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι ευρωβουλευτές ενέκριναν την Πέμπτη 14 Απριλίου το νέο νομοθετικό πακέτο για την προστασία των δεδομένων στην ΕΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τη σχεδιαστική υπεροχή της HTC, που εξασφαλίζει αριστοτεχνική κατασκευή, αξεπέραστη απόδοση και ηγετικές επιδόσεις στο τομέα της απεικόνισης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ανανεωμένο ηλεκτρονικό σημείο συνάντησης των καταναλωτών με την μπύρα και την υπογραφή της The Mojo.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Eurobank εγκαινίασε το νέο Eurobank Mobile App, μια εφαρμογή με πλήθος υπηρεσιών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρωτοποριακό πρόγραμμα επιβράβευσης πελατών για λογαριασμό του FF Group.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠολύτιμα insights για τον τρόπο με τον οποίο θα πρέπει να προσεγγίζουν τα brands το χώρο του online περιεχομένου για να μιλήσουν τη γλώσσα της Μobile Generation, προσφέρει το Red Paper “The Digital Social Contract” της Ogilvy & Mather.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Όμιλος Le Figaro θα χρησιμοποιήσει την τεχνολογία AppNexus Publisher Suite για την αύξηση της διαφημιστικής απόδοσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνανεωμένες πολιτικές για το sharing content από τους publishers
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτόχος η περαιτέρω ενδυνάμωση του ήδη υπάρχοντος Content & Audience Development Team της 24MEDIA με SEO/SEM πρακτικές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory