Online διαγωνισμός της Tetra Pak
Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε ο πρωτότυπος online διαγωνισμός «Τα καλά πράγματα έρχονται σε…» στην εταιρική σελίδα της Tetra Pak Hellas.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε ο πρωτότυπος online διαγωνισμός «Τα καλά πράγματα έρχονται σε…» στην εταιρική σελίδα της Tetra Pak Hellas.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο IAB Europe λανσάρισε τη Multi-Device and Connected World Library of Research για να αντιμετωπίσει αποτελεσματικά την ανάγκη εμβάθυνσης στο διαρκώς εξελισσόμενο τοπίο της media κατανάλωσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ σεφ Δημήτρης Σκαρμούτσος πρωταγωνιστεί στην Online branded εκπομπή που δημιούργησε η OgilvyOne Athens για το Total της ΦΑΓΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣταθερότητα και ανοδική πορεία για τον Όμιλο το πρώτο εννεάμηνο του τρέχοντος οικονομικού έτους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑναγνώριση και ευκαιρία για δημιουργία νέων θέσεων εργασίας στην Ελλάδα χαρακτήρισε τη ένταξή του TDG στο δίκτυο της Endeavor ο Οδυσσέας Ντότσικας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ διεθνής online πλατφόρμα παρουσιάζει 33 λόγους για τους οποίους πρέπει κάποιος να επισκεφτεί την Αθήνα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαθαρές απώλειες 175 εκατομμυρίων δολαρίων, παρουσίασε το Twitter στο τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος οικονομικού του έτους, με συνέπεια να έχει και κάμψη 9% στην αξία της μετοχής του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνας από τους μεγαλύτερους web διαγωνισμούς διοργανώνει η DPG Digital Media σε συνεργασία με τη Honda.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΛίγο μετά την εμφάνισή της στην Ελληνική αγορά, η RESOLUTION ήδη ανέπτυξε ένα νέο εργαλείο διαχείρισης επισκεψιμότητας των sites.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑττικές Εκδόσεις και Fast River διευρύνουν τη συνεργασία τους, για το περιοδικό που αφορά στο σπίτι και τη διακόσμηση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ παγκόσμια καμπάνια της airtickets.com® είναι ‘στον αέρα’ στις μεγαλύτερες αγορές του κόσμου, έχοντας συγκεντρώσει περισσότερα από 1.000.000 views μέχρι σήμερα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ \"μετακόμιση\" ολοκληρώθηκε την Τετάρτη 22 Οκτωβρίου, με τα γραφεία να βρίσκονται στην πλατεία Μαβίλη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory