Digital Minds: H AEK στο YouTube
Στο πρότυπο μεγάλων Ευρωπαϊκών ποδοσφαιρικών Συλλόγων, η ΠΑΕ ΑΕΚ ξεκίνησε την παρουσία της στο YouTube, λανσάροντας το επίσημο κανάλι της, σε συνεργασία με τη Digital Minds.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πρότυπο μεγάλων Ευρωπαϊκών ποδοσφαιρικών Συλλόγων, η ΠΑΕ ΑΕΚ ξεκίνησε την παρουσία της στο YouTube, λανσάροντας το επίσημο κανάλι της, σε συνεργασία με τη Digital Minds.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε ιδιαίτερη επιτυχία συμπληρώνει τον πρώτο χρόνο λειτουργίας του το Onmed.gr, το σημαντικό ιατρικό site της DPG Digital Media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε στρατηγική συνεργασία με την OpenX προχώρησε η Phaistos Networks, προκειμένου να προσφέρει στους συνεργάτες της υπηρεσίες “Programmatic Buying” (SSP και DSP) μέσω του ADMAN.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρία Ferrero Greece ξεκίνησε συνεργασία με τη Socialab για τη διαχείριση τόσο της σελίδας του Kinder Bueno στο Facebook, όσο και για την online παρουσία του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Tribal Worldwide Athens στηρίζει τη νέα social καμπάνια της Marketing Greece και του ΔΑΑ, που είναι αφιερωμένη στην Αθήνα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνεχίζεται η επέκταση του δικτύου VDSL του ΟΤΕ σε ολόκληρη την Ελλάδα, με νέες περιοχές κάλυψης από τις αρχές Οκτωβρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔικαιώματα χρήσης ραδιοσυχνοτήτων για 15 χρόνια στις φασματικές περιοχές των 800MHz και των 2,6GHz κατοχύρωσαν τα τρία δίκτυα κινητής τηλεφωνίας που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Linkwise διοργανώνει το πρώτο εξειδικευμένο fashion affiliate event στην Αθήνα, την Πέμπτη 23 Οκτωβρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕμπνευσμένο από τον Μηχανισμό των Αντικυθήρων το νέο λογότυπο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ TailWind, σε συνεργασία με τη Focus Bari, παρουσιάζει στην ελληνική αγορά το AdEffect, που προσφέρει ακριβείς μετρήσεις για τις online branding καμπάνιες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτα 135 εκατ. ευρώ το συνολικό ποσό της επένδυσης σε φάσμα 800MHz και 2,6GHz, που προσφέρει υψηλότερες ταχύτητες και ποιοτικότερη κάλυψη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπίσημη παρουσίαση του 2nd Screen Sportimo στην Sportel 2014 στο Monaco.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory