Η Fame για τη Heineken
Η Heineken έδωσε το παρών, στη συναυλία των Red Hot Chili Peppers και ανέθεσε στη Fame το σχεδιασμό και την υλοποίηση των προωθητικών της ενεργειών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Heineken έδωσε το παρών, στη συναυλία των Red Hot Chili Peppers και ανέθεσε στη Fame το σχεδιασμό και την υλοποίηση των προωθητικών της ενεργειών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Πρόεδρος και Δ/νων Σύμβουλος της Infoassist, εκλέχθηκε Γραμματέας του Ινστιτούτου, έπειτα από τις πρόσφατες αρχαιρεσίες εκλογής νέου Δ.Σ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η MSPS ανέλαβε για δεύτερη συνεχή χρονιά για λογαριασμό της The Coca-Cola Company την καμπάνια experiential marketing για το προϊόν illy issimo.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Grand Award στην κατηγορία «Promotion» των Astrid Awards απέσπασε η Day6 για το έργο «Shoot ‘Em Down», που ψηφίστηκε και Best of the Show.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Απόλυτα επιτυχημένη ήταν η σειρά προωθητικών ενεργειών που πραγματοποιήθηκε, με πρωταγωνιστές τον δημοφιλή σεφ Βασίλη Καλλίδη και την οικογένεια ψωμιών τοστ Κρις Κρις «Τόστιμο!».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νέο μέλος της ΕΔΕΕ στον Τομέα Promotional & 1-1 Marketing, αποτελεί η Re|Direct, που μετρά 7 χρόνια παρουσίας στον συγκεκριμένο χώρο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το σεμινάριο \"Predictive Analytics: Η εξέλιξη του marketing\", διεξάγει για πρώτη φορά το διήμερο 24-25 Νοεμβρίου, η SPSS BI Greece Α.Ε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μια νέα ομάδα, που αποτελείται από εργαζόμενους, οικολογικά ευαισθητοποιημένους, δημιούργησε το sales promotion center με τίτλο Green Steps.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Γνώμη + DraftFCB σχεδίασε, υλοποίησε και επικοινώνησε το διαγωνισμό για τα μπισκότα Oreο, στο πλαίσιο της συνεργασίας τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την απελευθέρωση και απλοποίηση των προωθητικών ενεργειών στα super market, ανακοίνωσε η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Intelligent Media ανέλαβε για λογαριασμό της Παπαστράτος ΑΒΕΣ, την προμήθεια, εγκατάσταση και υποστήριξη δικτύου Digital Signage σε επιλεγμένα σημεία λιανικής πώλησης καπνού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τον μοντέρνο και αποτελεσματικό τρόπο προσέγγισης του καταναλωτή, αποτελούν τα showtrucks, που λανσάρει η smart moving media και κερδίζουν διαρκώς έδαφος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory