L'Oréal Professionnel: Νέα διεθνής εκπρόσωπος η Alexa Chung
Η L'Oréal Professionnel ανακοίνωσε ότι η Βρετανίδα fashion icon Alexa Chung είναι η νέα διεθνής εκπρόσωπος της για το 2018.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ L'Oréal Professionnel ανακοίνωσε ότι η Βρετανίδα fashion icon Alexa Chung είναι η νέα διεθνής εκπρόσωπος της για το 2018.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕυχές και Χριστουγεννιάτικα δώρα στo Παιδο-ογκολογικό Τμήμα του Ιπποκράτειου Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Diageo απέσυρε τη διαφήμιση από το Snapchat σε παγκόσμια κλίμακα, έπειτα από την κριτική που δέχτηκε από την Advertising Standards Authority του Ηνωμένου Βασιλείου για τη χρήση ενός φακού (Lens).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ παρέα του Late Night με τον Γιώργο Λιάγκα, επισκέφτηκε, την Τρίτη 2 Ιανουαρίου, το ένα από τα έντεκα σπίτια, του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού» στο Μαρούσι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι χρήστες του Instagram θα ξεκινήσουν να βλέπουν posts, τα οποία έχουν δημιουργηθεί από ανθρώπους που οι ίδιοι δεν ακολουθούν, καθώς η photo-sharing πλατφόρμα αναφέρει πως θα παρουσιάζει, πλέον, τα "recommended for you" posts.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ HSBC UK λάνσαρε μια νέα καμπάνια, δίνοντας έμφαση στα διεθνή της διαπιστευτήρια κι ενώ βρίσκεται σε φάση υλοποίησης το Brexit, χρησιμοποιώντας ταυτόχρονα το νέο brand strapline "Together We Thrive".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι επισκέψεις στον Οργανισμό «Το Χαμόγελο του Παιδιού» συνεχίζονται στο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης του ΑΝΤ1, «Κάθε Παιδί, μια Αγκαλιά», που στόχο έχει να προσφέρει άμεση και ουσιαστική στήριξη στο «παιδί».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤo Πλαίσιο για ακόμη μια χρονιά, κάνει τα πρόσωπα εκατοντάδων παιδιών να πλημμυρίσουν από χαρά, μοιράζοντας αγάπη και δώρα!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Kellogg's επιχειρεί να επαναπροσδιορίσει τη θέση των δημητριακών Special K, εστιάζοντας στη διατροφική αξία του προϊόντος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ διοίκηση του Ομίλου Politis - με την προσωπική φροντίδα και καθοδήγηση του CΕΟ κ. Χάρη Πολίτη- προχώρησε σε μία ακόμη κίνηση ανθρωπιάς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό την Τετάρτη 3 Ιανουαρίου οι καταναλωτές μπορούν να βρουν σε όλα τα καταστήματα Lidl τη νέα σακούλα για να κάνουν τα ψώνια τους υπεύθυνα, χρησιμοποιώντας την ξανά και ξανά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια ματιά στα θέματα που κέρδισαν σε μεγαλύτερο βαθμό το ενδιαφέρον και τα «clicks» του αναγνωστικού κοινού του advertising.gr
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory