To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Diageo: Αποσύρει τη διαφήμιση από το Snapchat

Diageo: Αποσύρει τη διαφήμιση από το Snapchat
Η Diageo απέσυρε τη διαφήμιση από το Snapchat σε παγκόσμια κλίμακα, έπειτα από την κριτική που δέχτηκε από την Advertising Standards Authority του Ηνωμένου Βασιλείου για τη χρήση ενός φακού (Lens).

Συγκεκριμένα, η επιτροπή ερεύνησε μόνη της τη διαφήμιση για το rum brand Captain Morgan κι αποφάσισε πως θα ήταν απαράδεκτο να προσελκύσει παιδιά. Η απόφαση αυτή προκάλεσε την αποφασιστική αντίδραση της Diageo, η οποία υποχρέωσε το Snapchat να προβληματιστεί σχετικά με τους όρους επιβεβαίωσης ηλικίας και τα σχετικά φίλτρα που χρησιμοποιεί, αν και ανέφερε πως τα έχει βελτιώσει από τον περσινό Ιούνιο, όταν η συγκεκριμένη διαφήμιση προβλήθηκε για πρώτη φορά.

H Diageo δεν είναι ξένη προς το Snapchat, καθώς το έχει χρησιμοποιήσει για διαφημίσεις των Guinness και Smirnoff στο παρελθόν, ωστόσο οι τελευταίες προειδοποιήσεις από την ASA για το Captain Morgan, προκάλεσαν ανησυχίες. "Έχουμε έναν αυστηρό κώδικα στο marketing, λαμβάνουμε πολύ σοβαρά τον ρόλο μας σαν υπεύθυνος marketer και αναγνωρίζουμε την απόφαση της ASA. Κάνουμε όλα τα απαραίτητα βήματα για να διασφαλίσουμε πως το content που τοποθετούμε στο Snapchat δεν κατευθύνεται σε άτομα κάτω των 18" ανέφερε σχετικά η εκπρόσωπος της Diageo και συνέχισε: "Έχουμε σταματήσει τη διαφήμιση στο Snapchat σε παγκόσμια κλίμακα, μέχρι να εφαρμοστούν πλήρως οι ηλικιακές εγγυήσεις".

Από την πλευρά της, εκπρόσωπος της Snap εξέφρασε την απογοήτευσή της για την εξέλιξη αυτή, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως η ASA έχει απαγορεύσει την προβολή διαφημίσεων του Captain Morgan το 2014 και το 2016.      
TAGS: Snapchat, Diageo