To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

HSBC: Νέα καμπάνια στο Ηνωμένο Βασίλειο

HSBC: Νέα καμπάνια στο Ηνωμένο Βασίλειο
Η HSBC UK λάνσαρε μια νέα καμπάνια, δίνοντας έμφαση στα διεθνή της διαπιστευτήρια κι ενώ βρίσκεται σε φάση υλοποίησης το Brexit, χρησιμοποιώντας ταυτόχρονα το νέο brand strapline "Together We Thrive".

Κι ενώ το Ηνωμένο Βασίλειο προετοιμάζεται για την έξοδό του από την Ευρωπαϊκή Ένωση την επόμενη χρονιά, ο τραπεζικός οργανισμός κυκλοφόρησε τη νέα του καμπάνια με πρωταγωνιστή τον Βρετανό κωμικό Richard Ayoade, που δίνει έμφαση στις διεθνείς πτυχές της καθημερινής ζωής στη χώρα.

Το τηλεοπτικό σποτ διάρκειας 60 δευτερολέπτων φέρει τον τίτλο "Global Citizen" και ολοκληρώνεται με το νέο strapline, το πρώτο που προωθεί η HSBC μετά την απόσυρση του "The World's Local Bank" το 2011. Τη δημιουργία της καμπάνιας υπογράφει η J Walter Thompson London και το media planning and buying χειρίστηκε η Mindshare. Πέρα από την τηλεοπτική έκδοση, η καμπάνια θα έχει επίσης έντυπη, outdoor και digital content παρουσία.

 "Είμαστε συνδεδεμένοι με τον κόσμο μέσω του εμπορίου για 152 χρόνια. Η νέα μας διαφημιστική καμπάνια αντικατοπτρίζει την πλούσια διεθνή μας κληρονομιά και τη δέσμευση στην παροχή βοήθειας σε ανθρώπους, επιχειρήσεις και κοινότητες στο Ηνωμένο Βασίλειο να αναπτυχθούν" ανέφερε η σχετική ανακοίνωση της HSBC UK.  
TAGS: JWT, HSBC