Publicis: Λανσάρει incubator για να τεστάρει την Marcel
Ο όμιλος Publicis λάνσαρε έναν incubator (εκκολαπτήριο), τον M Labs, για να τεστάρει τον τύπο των υπηρεσιών που προώθησε εσωτερικά τον προηγούμενο μήνα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ όμιλος Publicis λάνσαρε έναν incubator (εκκολαπτήριο), τον M Labs, για να τεστάρει τον τύπο των υπηρεσιών που προώθησε εσωτερικά τον προηγούμενο μήνα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ γνωστή μάρκα αφρόλουτρου της Unilever, απολογήθηκε για ένα διαφημιστικό της που αναρτήθηκε στο Facebook και χαρακτηρίστηκε ως ρατσιστικό, μέσα από μια σειρά σχολίων στα social media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Mastercard προχωρά στο λανσάρισμα της πρώτης τηλεοπτικής καμπάνιας για την υπηρεσία digital πορτοφολιού, Masterpass, με την McCann London να είναι εκείνη που υπογράφει το δημιουργικό κομμάτι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εξαιρετική συνεργασία που ξεκίνησε την περασμένη σεζόν ανάμεσα στη Mercedes-Benz Ελλάς και την ΚΑΕ Παναθηναϊκός Superfoods ανανεώθηκε για μία ακόμη αγωνιστική περίοδο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ ΟΠΑΠ και ο ΣΕΓΑΣ παρουσίασαν την Δευτέρα 9 Οκτωβρίου την επέκταση της χορηγικής τους συνεργασίας για τον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας για τα επόμενα δύο έτη, καθώς και την έναρξη της χορηγίας στην Εθνική Ομάδα Στίβου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο μήνυμα της υπεύθυνης διαχείρισης των δασών του πλανήτη επικοινώνησε η PressiousArvanitidis την Παρασκευή 29 Σεπτεμβρίου, κατά τη διάρκεια της FSC® Friday.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα Χρόνια περνάνε, η Δημιουργικότητα ποτέ!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣημαντική επένδυση στο brand Schweppes πραγματοποιεί η Coca-Cola στο Ηνωμένο Βασίλειο, καθώς επιδιώκει να ανταποκριθεί στην αυξανόμενη καταναλωτική ζήτηση για "ποιοτικά" mixers και στην εμφάνιση νέων ανταγωνιστών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑναγνώριση για την παραβίαση της εργατικής νομοθεσίας στην Ιαπωνία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο 10ο τμήμα του εκπαιδευτικού προγράμματος Digital Marketing Practitioner ξεκινάει στην Εξέλιξη στις 16 Οκτωβρίου, καινοτόμο, ενημερωμένο, πρακτικό και ανταποδοτικό σε γνώσεις και δεξιότητες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου προχωρά σε αναθεώρηση του, ύψους 140 εκατομμυρίων λιρών, media buying λογαριασμού της, με τη διαφάνεια στη digital media εφοδιαστική αλυσίδα να βρίσκεται στην κορυφή της σχετικής ατζέντας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈπειτα από τρία χρόνια στη θέση του chief marketing officer της Airbnb, ο Jonathan Mildenhall αποφάσισε να παραιτηθεί από τα καθήκοντά του και να αναζητήσει άλλες επαγγελματικές ευκαιρίες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory