To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Coca Cola: Επενδύει σημαντικά στο brand Schweppes

Coca Cola: Επενδύει σημαντικά στο brand Schweppes
Σημαντική επένδυση στο brand Schweppes πραγματοποιεί η Coca-Cola στο Ηνωμένο Βασίλειο, καθώς επιδιώκει να ανταποκριθεί στην αυξανόμενη καταναλωτική ζήτηση για "ποιοτικά" mixers και στην εμφάνιση νέων ανταγωνιστών.

Η επένδυση, που είναι η μεγαλύτερη στη χώρα τα τελευταία 200 και πλέον χρόνια για την Coca Cola, στοχεύει να δώσει στη μάρκα ένα "νέο ξεκίνημα" και ενισχύεται από μια αντίστοιχη καμπάνια 15 μηνών.

Επιπλέον, το μπουκάλι της κλασσικής σειράς Schweppes έχει υποστεί redesign, ενώ θα υπάρξει άλλη μια καμπάνια, με την υπογραφή της Recipe, η οποία θα "τρέξει" μεταξύ Οκτωβρίου και Δεκεμβρίου του 2017 και περιλαμβάνει out-of-home, τηλεοπτική και κινηματογραφική διαφήμιση, χορηγίες, experiential marketing και digital στοιχεία.

Η κίνηση αυτή της Coca Cola παρακινείται από την ισχυρή ανάπτυξη των mixers στη βρετανική αγορά. Σύμφωνα με στοιχεία της Euromonitor, τα 193 εκατομμύρια εκτολίτρα του 2011 έγιναν 209 το 2016, αν και μετά το peak των 212 εκατομμυρίων εκτολίτρων του 2014, παρατηρείται μια μικρή κάμψη. Παρ' όλα αυτά, η Schweppes παραμένει leader, με μερίδιο 32,6% το 2016.

Επιπλέον, πρόθεση του νέου CEO του ομίλου, James Quincey, είναι να εστιάσει τη στρατηγική της στο σύνολο των ποτών και να μειώσει την εξάρτησή της από το βασικό brand Coke.