To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Mastercard: Καμπάνια για το digital πορτοφόλι Masterpass

Mastercard: Καμπάνια για το digital πορτοφόλι Masterpass
Η Mastercard προχωρά στο λανσάρισμα της πρώτης τηλεοπτικής καμπάνιας για την υπηρεσία digital πορτοφολιού, Masterpass, με την McCann London να είναι εκείνη που υπογράφει το δημιουργικό κομμάτι.

Η Mastercard υποστήριξε πως επιδιώκει να κινηθεί "επιθετικά" για τη διεύρυνση του αποτυπώματος της Masterpass, η οποία αποθηκεύει όλες τις πληροφορίες πληρωμών του χρήστη είτε από το δίκτυο της Mastercard ή από άλλα δίκτυα πληρωμών.

Μετά το τηλεοπτικό διαφημιστικό, η καμπάνια θα περάσει στο επόμενο στάδιο, όπου οι πελάτες θα λαμβάνουν κίνητρα για αγορές λιανικής, που θα επιτρέψουν στην ομαλή αφομοίωση του συστήματος.

Σύμφωνα με όσα υποστήριξε ο παγκόσμιος κολοσσός πληρωμών, η νέα διαφήμιση στοχεύει στους "τεχνολογικά εξελιγμένους γονείς" και εστιάζει στο βασικό κέρδος που προσφέρει η Masterpass, την εύκολη καταναλωτική εμπειρία μέσω συγκέντρωσης "όλων των στοιχείων καρτών και πληρωμών σε ένα μέρος".

Πέραν της τηλεοπτικής έκδοσης, η καμπάνια θα έχει επίσης digital, out-of-home και social media εκτελέσεις, με την Carat να είναι εκείνη που χειρίζεται τα media.

Σημειώνεται πως η συγκεκριμένη καμπάνια λανσάρεται λίγες ημέρες μετά το deal της Mastercard με το Paypal για την επέκταση της συνεργασίας τους σε παγκόσμια κλίμακα, κι αφού έχει προηγηθεί η σύμπραξη σε ΗΠΑ και Ασία-Ειρηνικό.