Asics: Στη Saatchi & Saatchi το παγκόσμιο δημιουργικό
Η Asics επέλεξε τη Saatchi & Saatchi σαν την παγκόσμια δημιουργική της συνεργάτιδα, έπειτα από την πρόσφατη συνεργασία που είχαν οι δυο πλευρές για την καμπάνια "I move me".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Asics επέλεξε τη Saatchi & Saatchi σαν την παγκόσμια δημιουργική της συνεργάτιδα, έπειτα από την πρόσφατη συνεργασία που είχαν οι δυο πλευρές για την καμπάνια "I move me".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια δεύτερη συνεχή χρονιά και με αφορμή τη Διεθνή Ημέρα για την Εξάλειψη του Αναλφαβητισμού,η KPMG διοργάνωσε δράση συνεισφοράς με τίτλο «Back to School».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο RG Bootcamp17 του Reload Greece απευθύνεται σε νέες και νέους που έχουν κάποια επιχειρηματική ιδέα σε πρώιμο στάδιο και αναζητούν κατάρτιση και υποστήριξη από κορυφαίους διεθνείς επαγγελματίες...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Generation Y τρέχει μαζί στον αγώνα του Πανελλήνιου Συλλόγου Γυναικών με Καρκίνο Μαστού «Άλμα Ζωής»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμφωνα με την Interbrand, τον κορυφαίο οργανισμό στην αξιολόγηση εταιρικών σημάτων, η Nissan αναγνωρίζεται ως ένα από τα πιο πολύτιμα εμπορικά σήματα στον κόσμο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚατά την περσινή χρονιά, η HP ζήτησε από τις συνεργάτιδες εταιρείες να συμπεριλάβουν περισσότερες γυναίκες και ανθρώπους διαφορετικού χρώματος σε ηγετικές θέσεις...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μάρκα οικιακών ηλεκτρικών και προσωπικών ηλεκτρονικών συσκευών λάνσαρε μια νέα παγκόσμια marketing πρωτοβουλία, η οποία θα επιτρέψει στους καταναλωτές να "στήσουν" την ατζέντα της εταιρείας για τους social σκοπούς του 2018.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑρχές Οκτωβρίου η έκδοση της απόφασης για την υπόθεση αυτοκτονίας υπαλλήλου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη χρονιά της «ενηλικίωσής» της η BGM OMD North κάνει μια νέα αρχή, αποφασισμένη να προχωρήσει ακόμη πιο δημιουργικά στο μέλλον. Η Λία Λιάκου, Γενική Διευθύντρια της εταιρείας, μας μιλάει για τη φιλοσοφία και τις δυνατότητές της, ενώ μας δίνει και τις λεπτομέρειες για τα νέα σχέδια και τις επόμενες κινήσεις της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Grey London αναδείχτηκε νικήτρια στο παγκόσμιο δημιουργικό spec του brand μπίρας Tuborg, το οποίο ανήκει στο Carlsberg Group και επιφορτίστηκε με την ανάπτυξη νέας στρατηγικής για τη μάρκα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ UM επέλεξε τον Chris Skinner για το νέο ρόλο του President στην περιφέρεια EMEA.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ δημοσιότητα Αυγούστου αναδεικνύει νέες ταξιδιωτικές ιστορίες για την Ελλάδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory