Νικήτρια η Grey στο παγκόσμιο spec της Tuborg
H Grey London αναδείχτηκε νικήτρια στο παγκόσμιο δημιουργικό spec του brand μπίρας Tuborg, το οποίο ανήκει στο Carlsberg Group και επιφορτίστηκε με την ανάπτυξη νέας στρατηγικής για τη μάρκα.
Η πρώτη δουλειά της Grey για την Tuborg θα συνδεθεί με τη σχέση που διατηρεί η μάρκα με τον χώρο της μουσικής σε παγκόσμια κλίμακα. Σε αυτό το πλαίσιο, έχει ανατεθεί στη Grey να λανσάρει μια παγκόσμια multiplatform καμπάνια μέσα στο 2018.
Η διαφημιστική εταιρεία αναδείχτηκε νικήτρια κόντρα στη BETC Paris στο τελικό στάδιο της διαδικασίας, στην οποία συμμετείχε επίσης η Happiness Brussels, η οποία διατηρούσε το δικαίωμα χειρισμού του συγκεκριμένου λογαριασμού.
«Η Grey μας παρουσίασε ιδέες βασισμένες στο digital και το Integrated activation και όχι απλές διαφημίσεις. Αυτή η δημιουργική στάση ταιριάζει άψογα με όσα θέλουμε να πετύχουμε» σχολίασε ο global brand director της Tuborg, Vsevolod Nikolaev.
Θυμίζεται πως η Carlsberg προσέλαβε την Initiative του ομίλου Interpublic σαν την παγκόσμια media συνεργάτιδά της μέσα στον Αύγουστο, έπειτα από αναθεώρηση που είχε ξεκινήσει τον Μάρτιο.
Η πρώτη δουλειά της Grey για την Tuborg θα συνδεθεί με τη σχέση που διατηρεί η μάρκα με τον χώρο της μουσικής σε παγκόσμια κλίμακα. Σε αυτό το πλαίσιο, έχει ανατεθεί στη Grey να λανσάρει μια παγκόσμια multiplatform καμπάνια μέσα στο 2018.
Η διαφημιστική εταιρεία αναδείχτηκε νικήτρια κόντρα στη BETC Paris στο τελικό στάδιο της διαδικασίας, στην οποία συμμετείχε επίσης η Happiness Brussels, η οποία διατηρούσε το δικαίωμα χειρισμού του συγκεκριμένου λογαριασμού.
«Η Grey μας παρουσίασε ιδέες βασισμένες στο digital και το Integrated activation και όχι απλές διαφημίσεις. Αυτή η δημιουργική στάση ταιριάζει άψογα με όσα θέλουμε να πετύχουμε» σχολίασε ο global brand director της Tuborg, Vsevolod Nikolaev.
Θυμίζεται πως η Carlsberg προσέλαβε την Initiative του ομίλου Interpublic σαν την παγκόσμια media συνεργάτιδά της μέσα στον Αύγουστο, έπειτα από αναθεώρηση που είχε ξεκινήσει τον Μάρτιο.