To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

HP: Αύξηση γυναικών στις συνεργάτιδες εταιρείες

HP: Αύξηση γυναικών στις συνεργάτιδες εταιρείες
Κατά την περσινή χρονιά, η HP αποτελούσε έναν από τους μεγάλους marketers που ζήτησε από τις συνεργάτιδες εταιρείες να συμπεριλάβουν περισσότερες γυναίκες και ανθρώπους διαφορετικού χρώματος σε ηγετικές θέσεις στις ομάδες διαχείρισης λογαριασμών και δη στα δημιουργικά τμήματα.

Συγκεκριμένα, ο Chief Marketing and Communications Officer Antonio Lucio είχε ζητήσει από τις παγκόσμιες συνεργάτιδες BBDO Worldwide, Fred & Farid, gyro, PHD και Edelman να αυξήσουν στο 56% τις γυναίκες στις ομάδες λογαριασμών και στο 47% τις γυναίκες στους senior ρόλους ηγεσίας.

Ένα, περίπου, χρόνο μετά, οι γυναίκες αντιπροσωπεύουν το 61% στις ομάδες λογαριασμών των εταιρειών (5% πάνω από τον στόχο) και το 51% στους senior ρόλους. Όταν τέθηκε η πρόκληση, όλες οι εταιρείες είχαν γυναικεία συμμετοχή μικρότερη του 40% στις account ομάδες και αρκετές κυμαίνονταν στο 10% στους senior ρόλους. Αναφορικά με το δημιουργικό, οι γυναίκες στη BBDO φτάνουν σήμερα στο 40% και στη Fred & Farrid στο 55%.

Από την άλλη πλευρά, οι τρεις από τις πέντε εταιρείες αύξησαν την εκπροσώπηση από στελέχη μειονοτήτων, ωστόσο απέτυχαν να φτάσουν τον στόχο του 60% που είχε θέσει η HP, με το ποσοστό να υπερβαίνει, μόλις, το 25%. Σε αυτό το πλαίσιο, ο Lucio ζήτησε από τις εταιρείες να αναγνωρίσουν συγκεκριμένα groups ανά χώρα που έχουν μειωμένη εκπροσώπηση και να θέσουν νέες στρατηγικές για την προσέλκυση περισσότερων εθνικοτήτων μέσα στο 2018. 
TAGS: BBDO, PHD, HP, Edelman