Ανακαλύψτε τον τραγανόστιμο κόσμο των KFC!
Ο Συνταγματάρχης Sanders έκανε ένα δώρο σε όλους του λάτρεις του τηγανητού κοτόπουλου, που ξετρελαίνει τον κόσμο από το 1939!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Συνταγματάρχης Sanders έκανε ένα δώρο σε όλους του λάτρεις του τηγανητού κοτόπουλου, που ξετρελαίνει τον κόσμο από το 1939!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣημαντικό μερίδιο στο οικογενειακό τραπέζι και εν γένει στην καθημερινή μας διατροφή καταλαμβάνουν πλέον τα «λειτουργικά τρόφιμα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH νέα καμπάνια για το i-bank Pay της Εθνικής Τράπεζας από την Cream υπόσχεται να μας εντυπωσιάσει.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ «Βίκος Cola» εξασφάλισε σημαντική προβολή μέσα από τη χορηγία της στο Novachristmas, το Χριστουγεννιάτικο κανάλι της Nova.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤέλος στη συνεργασία με το ESPN έβαλε η Wieden & Kennedy, η οποία αποφάσισε να συμπορευτεί δημιουργικά με το Fox Sports, χωρίς να προηγηθεί επίσημη διαδικασία αναθεώρησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ έξυπνη εφαρμογή Plazz κερδίζει τις εντυπώσεις σε διεθνές επίπεδο και προσδίδει νέα διάσταση στο τουριστικό προϊόν "Sun & Beach".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ HSBC απένειμε το δικαίωμα χειρισμού του παγκόσμιου δημιουργικού της λογαριασμού στη Saatchi & Saatchi, η οποία καλείται να αντικαταστήσει τη J Walter Thompson.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ General Electric η οποία μετακίνησε την παγκόσμια έδρα της στη Βοστόνη κατά τη διάρκεια της περσινής χρονιάς, ανακοίνωσε την έναρξη χορηγικής συνεργασίας με την τοπική ομάδα του NBA.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Max Factor ξεκίνησε αναθεώρηση των παγκόσμιων διαφημιστικών της συνεργασιών, έπειτα από την πώληση του brand στην Coty (από την Procter & Gamble) την περσινή χρονιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤέλος στο μυστήριο των τελευταίων μηνών γύρω από τον αντικαταστάτη του Maurice Levy στην κεφαλή του Publicis Groupe έβαλε την Πέμπτη ο γαλλικός πολυεθνικός όμιλος...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι εργαζόμενοι του Ομίλου FOURLIS στην Ελλάδα και στην Κύπρο στηρίζουν ευπαθείς κοινωνικές ομάδες συνανθρώπων μας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΆνοιξε στις αρχές της εβδομάδας το Job Center που δημιουργήθηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα με στόχο την επανένταξη στην αγορά εργασίας ευάλωτων κοινωνικών ομάδων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory