To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Max Factor: Αναθεώρηση διαφημιστικών συνεργασιών

Max Factor: Αναθεώρηση διαφημιστικών συνεργασιών
Η Max Factor ξεκίνησε αναθεώρηση των παγκόσμιων διαφημιστικών της συνεργασιών, έπειτα από την πώληση του brand στην Coty (από την Procter & Gamble) την περσινή χρονιά.

Η αναθεώρηση, που καθοδηγείται από την The Observatory International, προκαλεί συναγερμό στην επί 20 χρόνια συνεργάτιδα Leo Burnett, η οποία θα διεκδικήσει τη διατήρηση του συγκεκριμένου δικαιώματος. Σημειώνεται πως η Leo Burnett λάνσαρε ένα εξειδικευμένο luxury τμήμα το 2006 για τον χειρισμό μιας σειράς λογαριασμών της P&G, όπως αυτοί των Max Factor, Wella και Clairol.

Τον περσινό Οκτώβριο, η Coty ολοκλήρωσε την εξαγορά 41 brands ομορφιάς της Procter, γεγονός που αύξησε τα έσοδά της στα 9 δισεκατομμύρια δολάρια και την κατέστησε την τρίτη μεγαλύτερη εταιρεία προϊόντων ομορφιάς στον κόσμο, πίσω από τις L’Oréal και Estée Lauder.

Πλέον, τα brands της Coty διαχωρίζονται στα τμήματα Coty Consumer Beauty (περιλαμβάνει το Max Factor), Coty Luxury και Coty Professional Beauty. Σημειώνεται πως η εταιρεία έχει αναθέσει τα παγκόσμια media των πρόσθετων brands στη Zenith.

"Αναθεωρούμε τακτικά τις δημιουργικές μας συνεργασίες για να διασφαλίσουμε τους κατάλληλους συνεργάτες, που θα μας βοηθήσουν να αναπτύξουμε τις επιχειρήσεις μας" ανέφερε σχετικά εκπρόσωπος της Coty.