Το Σχολείο που Θέλεις από την Coca Cola 3E
«Το Σχολείο που θέλεις» θα γίνει πραγματικότητα για τους 262 μαθητές το 92ου Δημοτικού Θεσσαλονίκης!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Το Σχολείο που θέλεις» θα γίνει πραγματικότητα για τους 262 μαθητές το 92ου Δημοτικού Θεσσαλονίκης!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕξαγορά γαλλικού παρόχου πληροφοριών για καταναλωτές από τον βρετανικό πολυεθνικό όμιλο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Bacardi Limited ανέθεσε στον Swizz Beatz καθήκοντα "global chief creative for culture"
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε ο εορτασμός τους ενός χρόνου της ΒΝΙ Poseidon στην Ελλάδα, την Τετάρτη 6 Ιουλίου, στο Ίδρυμα Θεοχαράκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠολύτιμη προϋπηρεσία με 12 μήνες έμμισθης απασχόλησης σε πραγματικές συνθήκες εργασίας από τον Όμιλο ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτόχος του WPP η ανάπτυξη στη Δυτική Ευρώπη μετά το Brexit...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα αποτελέσματα έρευνας που πραγματοποιήθηκε στη Βρετανία μετά το δημοψήφισμα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΒιώσιμη ανάπτυξη για τον Όμιλο ΟΤΕ, πρόοδος για την οικονομία, την κοινωνία και το περιβάλλον
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ «Επικοινωνία» πάει πιο πέρα από Τουρκία, σε Καζακστάν και Αζερμπαϊτζάν!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ EasyJet βρίσκεται σε αναζήτηση εταιρείας για τον χειρισμό του πανευρωπαϊκού CRM λογαριασμού της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Fiat προχωρά σε αναθεώρηση των Media planning and buying συνεργασιών της στις περιφέρειες Ευρώπης, Μέσης Ανατολής, Αφρικής και Ασίας-Ειρηνικού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι Έλληνες Gamers παίζουν “Sea Hero Quest” και βοηθούν στην έρευνα κατά της άνοιας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory