Wind: Έτοιμη για τη συμμετοχή στον Αυθεντικό Μαραθώνιο
Δημοφιλείς Έλληνες στον 35ο Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας με την WIND Running Team για το «Μαζί για το Παιδί»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δημοφιλείς Έλληνες στον 35ο Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας με την WIND Running Team για το «Μαζί για το Παιδί»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τα μεγάλα brands έχουν κάνει αρκετά λάθη τα τελευταία χρόνια. Αυτό σημαίνει, όμως, πως «πεθαίνουν»;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τι λέει για τα μπάτζετ και τις συμβουλευτικές εταιρείες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Uber προχωρά σε αναζήτηση της πρώτης διαφημιστικής της συνεργάτιδας, ενώ ξεκίνησε συζητήσεις και με Media εταιρείες, σύμφωνα με δημοσίευμα του Adweek.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Να ενισχύσει περισσότερο τον δικτυακό της τόπο, www. discovergreece.com, επιδιώκει η Marketing Greece, σύμφωνα με όσα ανέφερε η Διευθύνουσα Σύμβουλος της εταιρείας Ιωάννα Δρέττα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Mother Holdings βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις με την The Secret Little Agency (TSLA) για την αγορά της Σαγκάης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο όμιλος διαφήμισης κι επικοινωνίας WPP ανέφερε πως ο τζίρος για το τρίτο τρίμηνο του οικονομικού του έτους αυξήθηκε κατά 1,1% σε σύγκριση με πέρσι, ανερχόμενος σε 3,649 δισεκατομμύρια λίρες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ξεκίνησε η δωρεάν, διαδραστική πλατφόρμα e-learning που προετοιμάζει τη νέα γενιά για την αγορά εργασίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το IAB Europe δημοσίευσε τον Transparency Guide, με στόχο να ενισχύσει τη διαφάνεια στην εφοδιαστική αλυσίδα ψηφιακής διαφήμισης και στα πεδία του data, του κόστους και της πηγής inventory.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Apple προχωρά στην πρόσληψη της Jay Hunt, μιας εκ των κορυφαίων TV executives του Ηνωμένου Βασιλείου, προκειμένου να αποτελέσει την πρώτη creative επικεφαλής για το video στην Ευρώπη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το National Geographic προχώρησε σε επέκταση συνεργασίας με τη McCann New York, η οποία γίνεται η βασική συνεργάτιδα για το brand marketing...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Ανταποδοτική Ανακύκλωση Συσκευασιών πραγματοποιεί έναν ακόμα μεγάλο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Διαγωνισμό για μαθητές όλης της χώρας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory