To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ψάχνεται στο δημιουργικό και στα media η Uber

Ψάχνεται στο δημιουργικό και στα media η Uber
Η Uber προχωρά σε αναζήτηση της πρώτης διαφημιστικής της συνεργάτιδας, ενώ ξεκίνησε συζητήσεις και με Media εταιρείες, σύμφωνα με δημοσίευμα του Adweek.

Ο κολοσσός μετακινήσεων ψάχνει για μια μοναδική εταιρεία, η οποία θα χειριστεί τις brand καμπάνιες σε όλο τον κόσμο, με την αναθεώρηση να προκύπτει λίγους μήνες μετά την πρόσληψη του πρώην marketing executive της Beats, Bozoma Saint John, για την ανάθεση καθηκόντων chief brand officer, καθώς και την επιλογή του Dara Khosrowshahi για τη θέση του CEO.

Η συγκεκριμένη διαδικασία δεν θα επηρεάσει τη σχέση της Uber με τη Deutsch στις Ηνωμένες Πολιτείες, η οποία ανέλαβε μια συγκεκριμένη δουλεία το καλοκαίρι. Στο μεταξύ, άλλη πηγή ανέφερε πως η Uber έστειλε προσκλήσεις και σε media εταιρείες, οι ταυτότητες των οποιών δεν έχουν γίνει γνωστές.

Η Initiative του ομίλου IPG αποτελεί τη βασική συνεργάτιδα στις ΗΠΑ την τρέχουσα περίοδο για το planning and buying, ωστόσο ξεκαθάρισε πως δεν θα συμμετάσχει σε καμία νέα διαγωνιστική διαδικασία της Uber.
TAGS: Uber