To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

National Geographic: Στη McCann NY το brand marketing

National Geographic: Στη McCann NY το brand marketing
Το National Geographic προχώρησε σε επέκταση συνεργασίας με τη McCann New York, η οποία γίνεται η βασική συνεργάτιδα για το brand marketing, έπειτα από τη βραβευμένη καμπάνια με τίτλο "Genius" που δημιούργησε για το Super Bowl 2017.

Πλέον, η McCann θα ηγηθεί του brand development για το National Geographic, χειριζόμενη της στρατηγικής και του δημιουργικού για όλες τις brand marketing προσπάθειες της μάρκας. Προηγουμένως, το NatGeo συνεργάστηκε με διάφορες εταιρείες για τον συγκεκριμένο σκοπό, μεταξύ των οποίων η 72andSunny.

"Στο πλαίσιο της εξαιρετικής δουλειάς που έκανε για εμάς η McCann νωρίτερα μέσα στη χρονιά, ανακοινώνουμε με ενθουσιασμό τη συνέχιση της συνεργασίας, ώστε να προσαρμόσουμε το brand μας σε πολλαπλές πλατφόρμες" ανέφερε, μεταξύ άλλων η CMO της National Geographic Partners,Jill Cress.

Σημειώνεται πως το NatGeo ξόδεψε περί τα 30 εκατομμύρια δολάρια την περσινή χρονιά σε μετρήσιμα μέσα στις ΗΠΑ, σύμφωνα με την Kantar Media, ενώ φέτος έχει ήδη ξοδέψει 14,9 εκατομμύρια. Δεν έχει ξεκαθαρίσει ακόμα το ποσοτικό μέρος του λογαριασμού που θα χειριστεί η McCann.