
ΕΑΕΕ: Καμπάνια για την πρόληψη τροχαίων ατυχημάτων
Για 2η συνεχή χρονιά, πραγματοποιείται μία πρωτότυπη και διαφορετική καμπάνια ευαισθητοποίησης από την Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια 2η συνεχή χρονιά, πραγματοποιείται μία πρωτότυπη και διαφορετική καμπάνια ευαισθητοποίησης από την Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλευρό των Γιατρών Χωρίς Σύνορα βρίσκεται η «Εθνική Πανγαία ΑΕΕΑΠ» μέσω της δωρεάς Κινητής Ιατρικής Μονάδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Spark Foundry, η media εταιρεία που μέχρι πρότινος ήταν γνωστή σαν Mediavest Spark, επέλεξε τον βετεράνο του Publicis Groupe, John Antoniades για να καθοδηγήσει την παγκόσμια ανάπτυξη...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ global chief information officer του News Corp, Dominic Shine θα ενταχθεί στο Dentsu Aegis Network σαν ο πρώτος του chief technology officer από τις αρχές Οκτωβρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε διαμαρτυρία κατά του Στρατού των Ηνωμένων Πολιτειών προχωρά το McCann Worldgroup, με αφορμή το "κόψιμό" του από σχετική διαδικασία διαφημιστικής και marketing αναθεώρησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ πρόσφατη έρευνα της FutureBrand, που αξιολογεί το brand κάθε χώρας, φέρνει την Ιαπωνία στην κορυφή και «ρίχνει» την Ελλάδα, που έχει χάσει πολύ και σημαντικό έδαφος, στην 30ή θέση…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Saatchi & Saatch London προσφέρει στο brand παγωτού Haagen-Dazs μια πιο νεανική αίσθηση, με ένα νέο διαφημιστικό σποτ που έχει τίτλο "Everyday Made Extraordinary".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚάμψη παρουσίασε η δραστηριότητα στις εξαγορές και συγχωνεύσεις του marketing και διαφημιστικού πεδίου στο πρώτο εξάμηνο του 2017 και σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Linkage Greece παρουσίασε την Carla Harris σε μία κατάμεστη αίθουσα, παρουσία δεκάδων διευθυντικών στελεχών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνακοινώθηκαν οι νικητές στην εκδήλωση του Reload Greece ‘Dragon’s Den Pitch’ στο The Shard
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ καμπάνια «Γραμμές» στοχεύει στην ενημέρωση του κοινού εντός και εκτός ΟΠΑΠ, ώστε όλοι να γνωρίζουν και να υιοθετήσουν τις αρχές του Υπεύθυνου Παιχνιδιού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρελθόν από την Publicis Media Exchange αποτελεί ο global chief executive της εταιρείας, Simon Pardon.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory