To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

CP+B: Ανακοίνωσε global chief creative officer

CP+B: Ανακοίνωσε global chief creative officer
Ένα μήνα μετά την ανακήρυξη του Erik Sollenberg από την Forsman & Bodenfors σε global CEO, η CP+B επέλεξε άλλο ένα σημαντικό δημιουργικό στέλεχος από τη Σουηδία, τον Linus Karlsson, προκειμένου να αποτελέσει global chief creative officer.

Ο Karlsson έφτιαξε το όνομά του τη δεκαετία του '90, όταν σε συνεργασία με τον Paul Malmstrom (aka “the Swedes”), πήγαν στις ΗΠΑ και "ταρακούνησαν" τη δημιουργική σκηνή αρχικά για λογαριασμό της Fallon και στη συνέχεια για τη Mother New York, της οποίας υπήρξαν συνιδρυτές. Αργότερα, ο Karlsson υπηρέτησε τη McCann σαν global CCO και πιο πρόσφατα "έτρεξε" το δικό του creative shop, Ming, παρέχοντας υπηρεσίες design, τεχνολογίας και entertainment.

"Δεν αναζητούσα νέα δουλειά, ωστόσο η ευκαιρία παρουσιάστηκε και δεν μπορούσα να σταματήσω να τη σκέφτομαι" ανέφερε ο Karlsson στο Adweek και συνέχισε: "Ήθελα μια νέα περιπέτεια και φαίνεται πως ήταν γραφτό να γίνει". Ο ρόλος του CCO στην CP+B ήταν μέχρι πρόσφατα καλυμμένος από τον Rob Reily, ο οποίος αποχώρησε το 2013 για να γίνει global creative chairman στη McCann.

Πλέον, ο Karlsson θα μετακομίσει στο Boulder του Colorado, όπου βρίσκεται η βάση της CP+B για να υπηρετήσει τα νέα του καθήκοντα.
TAGS: CP+B