To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

WPP: Απειλεί με αποχώρηση από τα Cannes Lions

WPP: Απειλεί με αποχώρηση από τα Cannes Lions
Σύμφωνα με emails που διέρρευσαν, έγινε γνωστό πως ο WPP σκοπεύει να παραιτηθεί εντελώς από τα βραβεία Eurobest της Ascential, που διοργανώνονται τον Νοέμβριο στο Λονδίνο και βρίσκεται σε συζητήσεις, για τον ίδιο λόγο, με τους διοργανωτές των Cannes Lions!

Τα emails αποκαλύπτουν πως ο WPP έχει ζητήσει από την Ascential να ικανοποιηθούν κάποιες απροσδιόριστες απαιτήσεις του, ενώ ο CEO Martin Sorrell και ο worldwide creative director John O’Keefe θα καθίσουν στο ίδιο τραπέζι με τον CEO της Ascental, Duncan Painter μέρσα στον επόμενο μήνα για συζητήσουν το συγκεκριμένο ζήτημα.

"Οι τελικές αποφάσεις του WPP για τις Κάννες θα εξαρτηθούν από το αποτέλεσμα της συνάντησης που θα έχουμε, εγώ και ο Martin, με τον Duncan Painter σε δυο εβδομάδες" ανέφερε ο O'Keefe στο email του προς του executives του WPP και συνέχισε: "Βλέπουμε πάντως κάποιες σωστές κινήσεις να γίνονται, όπως η μείωση των κατηγοριών, ενώ γίνεται κουβέντα για τη γενικότερη συρρίκνωση του φεστιβάλ". Επιπλέον, χαρακτήρισε σαν μια "δαπανηρή απόσπαση της προσοχής" τα Eurobest.

Στα emails του O'Keefe ο Sorrell φέρεται να έχει απαντήσει: "Παρακαλώ ακυρώστε το συντομότερο δυνατόν όλα τα εισιτήρια και τις συμμετοχές στα Eurobest", τη στιγμή που ο O'Keefe παραδέχεται πως "βλέπω ότι οι εταιρείες μας στην Ευρώπη έχουν προσφέρει κριτές, keynote ομιλητές και 117 συμμετοχές στα φετινά Eurobest".

H πρώτη τοποθέτηση για το θέμα, προέκυψε από εκπρόσωπο του Cannes Festival, που ανέφερε: "Ο WPP είναι ένας πολύτιμος Cannes Lions συνεργάτης και συζητάμε μαζί του, όπως και με όλους τους stakeholders μας, για τους τρόπους με τους οποίους μπορούμε να προσφέρουμε τις καλύτερες δυνατές εμπειρίες".  

TAGS: WPP, Cannes Lions