To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Toyota: Νέα καμπάνια στην Ευρώπη για τη υβριδική τεχνολογία

Toyota: Νέα καμπάνια στην Ευρώπη για τη υβριδική τεχνολογία
Η Toyota είναι άλλη μια μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία η οποία στηρίζει τη μετάβαση από τα diesel στα υβριδικά οχήματα, με μια νέα μεγάλη καμπάνια που λανσάρει στην Ευρώπη.

Αυτή είναι η πρώτη δουλειά που υπογράφει η The & Partnership από τη στιγμή που κέρδισε το δικαίωμα χειρισμού του ενιαίου λογαριασμού για το δημιουργικό, τα media και τις ψηφιακές επιχειρήσεις της Toyota Motor Europe, τον περσινό Νοέμβριο. Η καμπάνια παρουσιάζει τη marketing πλατφόρμα "We choose hybrid" και στοχεύει να καταστήσει την Toyota σαν τον leader της συγκεκριμένης τεχνολογίας.

Η καμπάνια περιλαμβάνει τηλεοπτική και κινηματογραφική διαφήμιση, οι οποίες θα προβληθούν στην Ευρώπη μέσα στον Οκτώβριο και θα γιορτάσουν την αυξανόμενη βάση υβριδικών πελατών της Toyota. Επιπλέον, η marketing εταιρεία δημιούργησε περισσότερα από 150 στοιχεία digital περιεχομένου, που έχουν σαν στόχο να διαγράψουν τα εμπόδια εκείνα τα οποία εμποδίζουν τους ανθρώπους να αγοράσουν υβριδικά αυτοκίνητα.

Από την πλευρά της, η M/SIX, η media εταιρεία της The & Partnership, ανέπτυξε ψηφιακή media στρατηγική, στην οποία οι καταναλωτές στοχεύονται με προσαρμοσμένο περιεχόμενο, που θα τους βοηθήσει να κατανοήσουν την υβριδική τεχνολογία. Σε πρώτη φάση, η καμπάνια θα "τρέξει" σε Γαλλία, Ιταλία, Σουηδία και Νορβηγία, πριν επεκταθεί σε Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο και τις λοιπές αγορές.    
TAGS: Toyota