To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

IPG Mediabrands: Συνεργασία με Acxiom για data και analytics

IPG Mediabrands: Συνεργασία με Acxiom για data και analytics
Η IPG Mediabrands προχωράει σε παγκόσμια συνεργασία με την Acxiom για την ενίσχυση των data και analytics δυνατοτήτων του media δικτύου της Interpublic.

Μέσω της συνεργασίας με τον data services προμηθευτή, εταιρείες του δικτύου IPG Mediabrands, όπως οι Initiative και UM, θα θέσουν στόχο την επιτάχυνση της προσέγγισης που θα έχει επίκεντρο τον άνθρωπο και θα επιτρέψουν την εφαρμογή των διαθέσιμων πληροφοριών στους πελάτες.

Η IPG ανέφερε πως η συνεργασία αυτή αποτελεί τη μεγαλύτερη συμμαχία της Mediabrands σε επίπεδο analytics και data integration μέχρι σήμερα, καθώς επηρεάζει 14 αγορές σε όλο τον κόσμο, όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, οι ΗΠΑ, η Αυστραλία, η Κίνα, η Ιαπωνία, η Γαλλία, η Ολλανδία και η Νότια Αφρική.

Την εξέλιξη της συνεργασίας θα επιβλέπει ο Arun Kumar, ο οποίος τον Μάρτιο του 2017 κλήθηκε να αναλάβει καθήκοντα global chief data και marketing technology officer για την IPG Mediabrands.

Επιπλέον, η data και technology team της Mediabrands, η οποία αναπτύσσει κα ενσωματώνει λύσεις τεχνολογίας σε ολόκληρο το δίκτυο IPG, θα ενισχύσει την δυνατότητές της σε παγκόσμια κλίμακα.