Διάκριση του NOMAS στα ΕΒΓΕ 2015
Το περιοδικό NOMAS αναδείχθηκε νικητής των βραβείων γραφιστικής και εικονογράφισης ΕΒΓΕ 2015, στην κατηγορία των περιοδικών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο περιοδικό NOMAS αναδείχθηκε νικητής των βραβείων γραφιστικής και εικονογράφισης ΕΒΓΕ 2015, στην κατηγορία των περιοδικών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ τελική φάση του κολλεγιακού πρωταθλήματος μπάσκετ στις ΗΠΑ συγκέντρωσε το μεγαλύτερο τηλεοπτικό ενδιαφέρον στις ΗΠΑ έπειτα από 22 χρόνια!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠάσχα με Formula 1, MotoGP, el clasico στο μπάσκετ και ντέρμπι στην Premier League, για τους συνδρομητές του OTE TV.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΒραβεία και έπαινοι για την εταιρεία design στη 14η διοργάνωση των Ελληνικών Βραβείων Γραφιστικής & Εικονογράφησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην υπογράφει η Sapient Nitro για το λανσάρισμα του smartphone One M9.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Honda λανσάρει μια νέα multimedia καμπάνια με τίτλο \"Endless Road\" για να γιορτάσει την κυκλοφορία του νέου μοντέλου Honda CR-V μέσα στο 2015.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιεύρυνση της επιτυχημένης συνεργασίας της εταιρείας με το ΣΕΓΑΣ, προάγοντας τις αξίες του Κλασικού Αθλητισμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα υπηρεσία «My Account» για τους συνδρομητές των υπηρεσιών Forthnet και Nova
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα παγκόσμια brand positioning και communications πλατφόρμα, η οποία αποτελεί μέρος σχετικής καταναλωτικής καμπάνιας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ισοτονικό ποτό γιορτάζει τα 50 χρόνια του, με μια νοσταλγική καμπάνια, που έχει πρωταγωνιστή τον γνωστό παλαίμαχο μπασκετομπολίστα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μάρκα λιπαντικών θέλει να «μιλήσει» σε 20αρηδες και 30αρηδες, οι οποίοι έχουν πάθος με τα αυτοκίνητά τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕνέργειες και δράσεις των σπουδαστών του Future Business School για σοβαρά κοινωνικά θέματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory