Honda: Νέα multimedia καμπάνια
Honda: Νέα multimedia καμπάνιαΣτο πλαίσιο της καμπάνιας, προβάλλεται ανάλογο φιλμ στο YouTube, το οποίο ακολουθεί την τηλεοπτική διαφήμιση με τίτλο Illusions της γιαπωνέζικης εταιρείας αυτοκινήτων, η οποία κέρδισε Gold Lion στα 2014 Cannes Lions.
Με βάση το σενάριο του φιλμ, ένα αυτοκίνητο Honda CR-V τρέχει σε έναν spiral δρόμο που δείχνει να μην τελειώνει ποτέ, ενώ συνοδεύεται απο το tagline \"Better Efficiency, Economy, Performance. The Road to Better Never Ends\".
Σύμφωνα με τη Honda, αυτό είναι το πρώτο \"never ending\" φιλμ στο YouTube, ενώ τη δημιουργία υπογράφει η mcgarrybowen. Η καμπάνια, πέραν της digital εκτέλεσης, περιλαμβάνει τηλεοπτική, έντυπη, outdoor και digital display παρουσία, ενώ ελπίδα της Honda είναι πως θα βοηθήσει στην ανάκαμψη των πωλήσεών της.