
Η Frank&Fame για την TENA
Μια μέρα αποκλειστικά για TENA ladies έγινε πραγματικότητα από την Frank&Fame
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια μέρα αποκλειστικά για TENA ladies έγινε πραγματικότητα από την Frank&Fame
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕνέργειες εταιρικής υπευθυνότητας στο πλαίσιο των δράσεων εθελοντισμού ‘Από Καρδιάς’
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Bartle Bogle Hegarty προώθησε το στέλεχος στρατηγικής του γραφείου της Νέας Υόρκης, Sarah Watson, στη θέση της global strategy chief.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ όμιλος Havas παρουσίασε αύξηση εσόδων της τάξης του 7,9% στα έσοδα του πρώτου τριμήνου του οικονομικού της έτους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣημαντικά ευρήματα για τα σχέδια που κάνουν οι έφηβοι για το μέλλον τους, στην πρόσφατη Έρευνα του Young Business Talents!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα βραβεία «Athinorama Bar Awards– Shaker Trophy» με την υποστήριξη της Absolut ανέδειξαν τα καλύτερα bars της Αθήνας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚυκλοφόρησε δημόσια το video που χρησιμοποιεί σαν αποδεικτικό στοιχείο η Erin Johnson στην αγωγή της κατά του πρώην CEO της JWT, Gustavo Martinez!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο βωμό της Ολυμπιακής Φλόγας θα μεταφέρει ένα ειδικά τροποποιημένο Nissan X-TRAIL.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα πασχαλινά ήθη και έθιμα και τα φυσικά τοπία προβάλλονται μέσα από την ψηφιακή πλατφόρμα της Marketing Greece.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο Tailor Made στην Πλ. Αγίας Ειρήνης, το Pig Out στην Κηφισιά και το Dodos στην Αγία Παρασκευή
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ZenithOptimedia διατήρησε στις τάξεις τον παγκόσμιο media buying and planning λογαριασμό της Aviva, επικρατώντας της MEC σε σχετικό spec.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤον τρόπο με τον οποίο πρέπει να λειτουργούν οι μάρκες σήμερα επιχειρεί να παρουσιάσει το βιβλίο “Brands that Do: Building Behavior Brands”, ένα από τα πιο πρόσφατα “Red Papers” από την Ogilvy & Mather.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory